Semesterstugor

Jytys medlemmar kan till ett förmånligt medlemsförmånspris hyra stugor på populära semesterorter. Levi, Tahko och Ruka. Under vintersäsongen ingår bl a hissbiljetter i priserna.

Noggrannare information om stugorna, reserveringen av dem och om erbjudandena hittar du på finska sidor.

Stugornas utrustning och liftbiljetter

Under skidsäsongen finns det två skidliftbiljetter för medlemmarnas bruk i stugorna vid slalombackarna. I alla stugor finns de bastillbehör som behövs för att bo i stugan. Ta med dina egna lakan, dynvar och handdukar samt andra personliga tillbehör. Alla stugor är vinterbonade. Kom ihåg att kontrollera om det är lov att ta med husdjur då du gör bokningen.

Kom också ihåg att vara omtänksam för de som kommer efter och att följa givna instruktioner för avgångsstädning. Avgångsstädningen kan bokas via bokningsservicen, men den bör göras i förskott eller genast då bokningen börjar. Om det i stugan inte gjorts någon avgångsstädning då du reser, ta genast kontakt med bokningsservicen.

Jyty-medlemmarna är ordentliga människor, så om du inte tar städning, se till att stugan är städad, inte bara tillsnyggad, för nästa besökare. Vi fakturerar i efterskott för slarvig städning enligt räkning från städfirman.

Vi ber dig iaktta att vi debiterar kunden för råddig villa, söndrig eller försvunnen utrustning eller för övriga saker som orsakar extra kostnader. I villorna finns en utrustningslista för påseende.