AVAINTES

Avaintyönantajat Avainta ry:n työehtosopimusta (AVAINTES) noudatetaan kuntien ja kuntayhtymien määräysvallassa oleviin osakeyhtiöihin ja säätiöihin sekä kuntien palveluita tuottaviin yksityisiin yhtiöihin, yhdistyksiin, osuuskuntiin ja säätiöihin. AVAINTES:n soveltamisala kattaa mm. hallinto- ja toimistohenkilöstön, sosiaali- ja terveydenhuollon sekä teknisen henkilöstön.

Sopijaosapuolina Avaintan työehtosopimuksessa ovat Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO ry, Julkis- ja yksityisalojen toimihenkilöliitto JYTY ry, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry, Opetusalan ammattijärjestö OAJ ry ja Tekniikka ja terveys KTN ry.

Lisätietoja: Johtava työmarkkinalakimies Jonna Voima ja työmarkkinalakimies Inka Lehtinen

Työhyvinvoinnilla tuottavuutta -seminaari 7.11.2019

Avaintyönantajat AVAINTA ry, JUKO ry, OAJ ry, KTN ry, Jyty ry, JHL ry sekä TSN ry järjestävät kolmannen Työhyvinvoinnilla tuottavuutta -seminaarin Helsingissä 7.11.2019 klo 10-15. Seminaari järjestetään Tehyn tiloissa Pasilassa, osoitteessa Asemamiehenkatu 4.

Seminaari on suunnattu sekä työnantajan että henkilöstön edustajille. Erityisen toivottavaa on, että samasta työyhteisöstä seminaariin osallistuisivat sekä työnantajan että henkilöstön edustajat.

Vanhat: