Visuaalisen ilmeen ohjeisto

Jytyn brändiuudistuksessa laitettiin uusiksi liiton nimen lisäksi visuaalinen ilme. Uusi brändi heijastaa 2020-luvun työelämää ja kiteytyy ajatukseen: sillä sinun työsi on tärkeä. Olennainen osa brändiuudistusta on värimaailma. Uudessa ilmeessä korostuvat vihreän sävyt sammal, havu ja minttu, jotka symboloivat kasvua ja elinvoimaisuutta. Greippi puolestaan tuo ilmeeseen ripauksen keltaista, energisyyden ja aktiivisuuden väriä.

Ammattiliitto Jyty viestii työelämästä ja edunvalvonnasta haasteineen ja iloineen myös uusien brändikuvien ja ikonikuvitusten kautta. Lisäksi uudistettiin painetussa ja sähköisessä viestinnässä käytettävät fontit. Uusi visuaalinen ilme alkaa näkyä vaiheittain kaikessa Ammattiliitto Jytyn viestinnässä, kuten nettisivuilla, printtilehdessä, verkkolehdessä, sosiaalisessa mediassa ja painotuotteissa. Brändiuudistus toteutettiin yhteistyössä strategisen ja visuaalisen sisältötoimisto Kubo Creative Agencyn kanssa.

Ammattiliitto Jytyn arvoja ovat jäsenlähtöinen osaava palvelu, yhteistyö, oikeudenmukaisuus ja nykyaikaisuus. Näitä perusarvoja toteutamme niin uudistuneessa brändissämme kuin jokapäiväisessä työssämme paremman työelämän puolesta. Lue lisää Ammattiliitto Jytyn uudesta visuaalisesta ilmeestä brändiohjeistuksesta, johon pääset alla näkyvästä linkistä. Tutustu myös Jytyn logoihin.