Jytyn
brändiuudistuksessa laitettiin uusiksi liiton nimen lisäksi visuaalinen ilme. Uusi
brändi heijastaa 2020-luvun työelämää ja kiteytyy ajatukseen: sillä sinun työsi
on tärkeä. Olennainen osa brändiuudistusta on
värimaailma. Uudessa ilmeessä korostuvat
vihreän sävyt sammal, havu ja minttu, jotka symboloivat kasvua ja
elinvoimaisuutta. Greippi puolestaan tuo ilmeeseen ripauksen keltaista,
energisyyden ja aktiivisuuden väriä.
Ammattiliitto Jyty viestii työelämästä ja edunvalvonnasta haasteineen
ja iloineen myös uusien brändikuvien ja ikonikuvitusten kautta. Lisäksi
uudistettiin painetussa ja sähköisessä viestinnässä käytettävät fontit. Uusi visuaalinen ilme alkaa näkyä vaiheittain kaikessa
Ammattiliitto Jytyn viestinnässä, kuten nettisivuilla, printtilehdessä, verkkolehdessä,
sosiaalisessa mediassa ja painotuotteissa. Brändiuudistus toteutettiin yhteistyössä strategisen ja
visuaalisen sisältötoimisto Kubo Creative Agencyn kanssa.
Ammattiliitto
Jytyn arvoja ovat jäsenlähtöinen osaava
palvelu, yhteistyö, oikeudenmukaisuus ja nykyaikaisuus. Näitä
perusarvoja
toteutamme niin uudistuneessa brändissämme kuin jokapäiväisessä
työssämme
paremman työelämän puolesta. Lue lisää Ammattiliitto Jytyn uudesta
visuaalisesta ilmeestä brändiohjeistuksesta, johon pääset alla
näkyvästä linkistä. Tutustu myös Jytyn logoihin.