Jytyn logo

Mitä Jytyn uusi nimi ja logo ilmentää?

Ammattiliitto Jyty jatkaa työtä hyvän ja oikeudenmukaisen työelämän puolesta uudella nimellä ja uudella visuaalisella ilmeellä. Uusi nimi ja visuaalinen ilme julkaistiin liittovaltuuston järjestäytymis- ja syyskokouksen yhteydessä 23.–24.11.2020. Uusi nimi "Ammattiliitto Jyty" näkyy liiton logoissa, jotka saivat lisäksi väripäivityksen. Uuden logon värisävy on "havu" ja liiton uusi nimi kuvastaa ytimekkäästi perustehtäväämme. Olemme ammattiliitto ja puolustamme edustamiemme jäsenten etuja kaikissa työelämän kysymyksissä

Millainen on Jytyn uusi brändi?

Jytyn brändiuudistuksessa laitettiin uusiksi liiton nimen lisäksi visuaalinen ilme. Uusi brändi heijastaa 2020-luvun työelämää ja kiteytyy ajatukseen: sillä sinun työsi on tärkeä. Olennainen osa brändiuudistusta on värimaailma. Uudessa ilmeessä korostuvat vihreän sävyt sammal, havu ja minttu, jotka symboloivat kasvua ja elinvoimaisuutta. Greippi puolestaan tuo ilmeeseen ripauksen keltaista, energisyyden ja aktiivisuuden väriä.

Ammattiliitto Jyty viestii työelämästä ja edunvalvonnasta haasteineen ja iloineen myös uusien brändikuvien ja ikonikuvitusten kautta. Lisäksi uudistettiin painetussa ja sähköisessä viestinnässä käytettävät fontit. Uusi visuaalinen ilme alkaa näkyä vaiheittain kaikessa Ammattiliitto Jytyn viestinnässä, kuten nettisivuilla, printtilehdessä, verkkolehdessä, sosiaalisessa mediassa ja painotuotteissa. Brändiuudistus toteutettiin yhteistyössä strategisen ja visuaalisen sisältötoimisto Kubo Creative Agencyn kanssa.

Ammattiliitto Jytyn arvoja ovat jäsenlähtöinen osaava palvelu, yhteistyö, oikeudenmukaisuus ja nykyaikaisuus. Näitä perusarvoja toteutamme niin uudistuneessa brändissämme kuin jokapäiväisessä työssämme paremman työelämän puolesta. Lue lisää Ammattiliitto Jytyn uudesta visuaalisesta ilmeestä brändiohjeistuksesta, johon pääset alla näkyvästä linkistä.

Logo-aineistot:

Jytyn logo, vaaka, suomi
Jytyn logo, vaaka, ruotsi
jpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
​Jytyn logo, vaaka, valkoinen, suomi​png/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, vaaka, valkoinen, ruotsipng/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, vaaka
Jytyn logo, vaaka, valkoinen
png/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, pysty, suomi
Jytyn logo, pysty, ruotsi
jpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
​Jytyn logo, pysty, valkoinen, suomi
png/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, pysty, suomi ja ruotsijpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, pystyjpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, vaaka, suomi ja ruotsi
​Jytyn logo, panoraama, suomijpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk
Jytyn logo, panoraama, ruotsijpg/rgbpdf/rgbpdf/cmyk

jpg/rgb: perus jpg-kuvatiedosto soveltuu erityisesti sähköisille näytöille
png/rgb: valkoinen png-logo soveltuu sähköisille näytöille, sijoitetaan värillisen taustan päälle.
pdf/rgb: vektorigrafiikka rgb-muodossa (kuvan laatu ei heikkene suurennettaessa)
pdf/cmyk: vektorigrafiikka cmyk-muodossa (painotuotteisiin)

Pdf-tiedoston lataus omalle tietokoneelle: aukaise tiedosto ja lataa se oikean yläkulman lataa-painikkeesta.