​​​​​​​​​​Sihteeri-, hallinto-, asiantuntija- ja ICT-työ

​​​​​​​​​​Sihteeri-, hallinto-, asiantuntija- ja ICT-työn ammattialatoiminnan tarkoituksena on kehittää jäsenten ammatillista osaamista sekä vahvistaa ammattialan tunnettuutta työmarkkinoilla. Ammattialan toimintaa koordinoi työryhmä, joka koostuu asiantuntijajäsenistä ja liiton työntekijöistä.

Työryhmä laatii mm. sähköisiä uutiskirjeitä ja mielipidekirjoituksia alan ajankohtaisista kysymyksistä sekä kehittää Jytyn ammatillista koulutusta, vaikuttaa alan edunvalvontaan ja lisää alan näkyvyyttä erilaisissa tapahtumissa. Tälle ammattialasivulle kootaan linkkejä sihteeri-, hallinto-, asiantuntija- ja ICT-työn oppaisiin, tapahtumiin, uutiskirjeisiin, tiedotteisiin ja Jyty-lehden artikkeleihin.

Ammattialaryhmien uudet jäsenet valittu – katso ryhmien esittelyt!

Ammattiliitto Jytyn uudet ammattialaryhmät on valittu vuosille 2022–2023. Uusissa ammattialaryhmissä on jytyläisiä asiantuntijajäseniä kasvatuksen ja koulutuksen alalta, kirjastoalalta, nuoriso- ja järjestötyöstä, sihteeri-, hallinto-, asiantuntija- ja ICT-työstä sekä sosiaali- ja terveysalalta.

Jokaiseen ammattialaryhmään kuuluu 4–10 jytyläistä asiantuntijajäsentä ja liiton henkilöstöstä valittu koordinaattoripari, joka vastaa ryhmän toiminnasta. Ryhmiin kuuluu myös liiton henkilöstöä järjestö-, koulutus-, edunvalvonta- ja viestintäosastoilta. Ammattialaryhmä kokoustaa säännöllisesti teams-yhteydellä sekä kokoontuu kerran vuodessa kasvokkain.

Lue lisää: Ammattialaryhmien uudet jäsenet valittu – katso ryhmien esittelyt

Tapahtumia