Jytyn Yhdistysavain

Klikkaa kuvaa, niin näet esikatselukuva​n.

Jytyn Yhdistysavain on kaikille Jytyn yhdistyksille suunniteltu nettisivutyökalu, jonka avulla yhdistys voi helposti ja edullisesti luoda kotisivut ja ylläpitää niitä.

Jytyn Yhdistysavaimessa otettiin viimeksi kesällä 2015 käyttöön uudet sivupohjat, jotka noudattavat Jytyn graafista ilmettä ja värejä.

Käytössä on sivupohja, josta on kolme värivariaatiota: vihreä, sininen ja punainen. Jytyn Yhdistysavain on suunniteltu mahdollisimman helppokäyttöiseksi, sillä nettisivujen päivittämiseen riittävät tietotekniset perustaidot ja omatoiminen perehtyminen.

Miten ulkoasu otetaan käyttöön?

Kaikkien Jytyn yhdistysavainta käyttävien yhdistysten tulee käyttää Jytyn sivupohjia omilla kotisivuillaan. Tavoitteena on, että mahdollisimman monella Jytyn yhdistyksellä on nettisivut, jotka on toteutettu yhdistysavaimella.

Jyty on laatinut yhdistysavaimen käytöstä oman ohjeiston ja ulkoasuoppaan, jossa on neuvottu kohta kohdalta toimenpiteet uuden ulkoasun käyttöönottoon.

Uuden sivuston perustaminen:

• Jos yhdistykselläsi ei ole vielä omia nettisivuja, aloita uuden sivuston perustaminen lukemalla ohjeisto omanetistä (Alue- ja paikallistoiminta -> Yhdistyksen viestintä). Omanetistä löydät Jytyn Yhdistysavaimen ulkoasupaketin, johon kuuluu ohjeiston lisäksi mm. asettelumalli, verkko-osan koodia ja kuvapankki. Tämän jälkeen voit aloittaa yhdistyksesi uuden sivuston perustamisen Yhdistysavaimessa.
  • Sivuston osoite on jytyliitto.net -päätteinen ja osoitteen etuosaan tulee yhdistyksesi nimi, kuten esimerkiksi https://jarvi-savonjyty.jytyliitto.net/ tai https://iisalmi.jytyliitto.net/
  • HUOM! Uudella sivustolla on käytössä automaattisesti ohjeiden mukaiset Jytyn sivupohjat, joihin on helppo lisätä omaa sisältöä.

Ulkoasun päivittäminen vuoden 2015 versioon
:

• Aloita ulkoasun päivittäminen lukemalla ohjeisto omanetistä (Alue- ja paikallistoiminta -> Yhdistyksen viestintä). Omanetistä löydät Jytyn Yhdistysavaimen ulkoasupaketin, johon kuuluu ohjeiston lisäksi mm. asettelumalli, verkko-osan koodia ja kuvapankki. Tämän jälkeen voit kirjautua omalle sivustollesi Yhdistysavaimessa ja päivittää ulkoasua.

Jytyn Yhdistysvaimen ale-hinnat: YA Start 12,90 € / kk tai YA Plus 21,50 € / kk. Suosittelemme Start-pakettia. Plus-paketissa enemmän ominaisuuksia.

Jos tarvitset lisää ohjeita ja neuvoja, lue Yhdistysavaimen oma ohjeisto.

Tarkempia ohjeita ja neuvoja saat Jytyn tiedottajalta, jolle voit antaa myös palautetta Jytyn yhdistysavaimesta. Tarvittaessa saat apua myös Yhdistysavaimen asiakaspalvelusta.