Tulevaisuustyöryhmä

Opiskelijoiden ja nuorten aikuisten toimintaa Jytyssä koordinoi liittohallituksen alainen tulevaisuustyöryhmä, joka tekee aloitteita liittohallitukselle, järjestää aluetapahtumia ja kehittää yhdenvertaista Jytyä. Työryhmän tarkoituksena on vahvistaa nuorten aikuisten ja opiskelijoiden näkyvyyttä ja kuuluvuutta päätöksenteossa. Tulevaisuustyöryhmän jäsenet järjestävät alueillaan yhden tai kaksi nuorten aikuisten ja opiskelijoiden tapahtumaa vuosittain. He tapaavat myös alueensa yhdistysten nuorisovastaavia tukeakseen heitä tehtävässään oman toimen ohella. Nuorisovastaavat ovat esimerkkejä nuorista vaikuttajista Jytyssä ja sen jäsenyhdistyksissä. Tulevaisuustyöryhmän jäsenet toimivat myös alueidensa nuorisovastaavina edustaen nuoria aikuisia ja opiskelijoita aluehallituksissa. Opiskelijavastaavilla ja liittohallituksen jäsenillä on oma edustajansa tulevaisuustyöryhmässä.

Tulevaisuustyöryhmä 2019-2020

liikunnanohjaaja Ylitorniosta

Heidi Pitkänen (36v.),
taloussihteeri Oulusta

Lisäksi tulevaisuustyöryhmän jäsenenä toimii Jytyn liittohallituksen edustaja Niina Kankaanpää ja työryhmän sihteerinä Jytyn suunnittelija Pekka Laukkanen.

Uudistunut tulevaisuusryhmä aloittaa työnsä järjestäytymiskokouksella alkuvuodesta 2019.