Jyty-tuotteet

Yhdistykset voivat tiedustella Ammattiliitto Jytyn materiaaleja ja tuotteita järjestöosastolta ja alueellisista toimipisteistä. Tarvittaessa yhdistykset voivat tuottaa itse erilaisia Jyty-tuotteita graafisen ohjeiston mukaisesti. Ammattiliitto Jytyn logovaihtoehdot ja graafinen ohjeisto löytyvät nettisivujen materiaalipankista. Tuotteita jaetaan paljon myös erilaisissa Jytyn tilaisuuksissa, tapahtumissa ja koulutuksissa.

Yhdistyksillä mahdollisuus tilata Jyty-tuotteita High Peakilta

Yhdistyksillä on mahdollisuus tilata Jyty-tuotteita vaikkapa yhdistyksensä aktiiveille syntymäpäivämuistamisiksi, palkinnoiksi, hallituksen jäsenille muistamisiksi tai joululahjaksi. Jyty-tuotteet tilataan tavarantoimittajaltamme High Peakilta ennakkotilausjärjestelmän kautta. High Peak on toiminut jo vuosia Jytyn asiakas- ja mainoslahjojen, tapahtumatuotteiden ja brändituotteiden toimittajana.

Pääsette tutustumaan tuotteisiin oheisen verkkokaupan linkin kautta. Teille on valittu tilattavaksi verkkokaupassa olevat tuotteet kuvien kaltaisilla Jyty-merkkauksilla. Ennakkotilausmahdollisuuksia on neljä kertaa vuodessa.

Tilaa tuotteet täältä:
jyty.liikelahjakaappi.fi/client/wlgluc

Mikäli kirjaudutte välillä ulos verkkokaupasta, niin tässä käyttäjätunnus ja salasana uudelleenkirjautumiseen:
käyttäjätunnus: jytyhp
salasana: jyt19

Huomioittehan, että tavaroiden toimitusaika on noin 4-6 viikkoa tilausajan päättymisestä tai sopimuksen mukaan. Mikäli teillä on kiireinen aikataulu tilaukselle, niin kannattaa olla ennakkoon yhteydessä High Peakin Sami Saarikoskeen (yhteystiedot alla). Ostokorissa voitte täydentää toimitus- ja laskutustiedot. Kaikki tilatut tuotteet toimitetaan lähimpään postiin noutopakettina. Hinnat sisältävät alv:n.

Mahdollisissa verkkokauppaan ja tilauksiinne liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä suoraan High Peakin asiakaspalveluun: sami.saarikoski(a)highpeak.fi, puh. 040 843 7226 tai Ammattiliitto Jytyn suunnittelija Pekka Laukkaseen: pekka.laukkanen(a)jytyliitto.fi. puh. 040 575 9565.

Mukavia tilaushetkiä!

Jytyn logolla varustetut kirjekuoret

Yhdistykset voivat jatkossa tilata Jytyn logolla varustettuja C4 ja C5 -kirjekuoria Asema4 Palvelukeskuksesta, joka sijaitsee Helsingin Pasilassa samassa rakennuksessa kuin Jytyn keskustoimisto. Palvelukeskus toimittaa erilaisia kopiointi-, tulostus-, suurkuvatulostus ja postituspalveluita. www.asema4.fi/palvelut.

Tilaukset ja tiedustelut kirjekuorista sekä hinnoista voi tehdä sähköpostitse osoitteesta palvelukeskus@asema4.fi tai Palvelukeskuksen puhelinnumerosta 050 340 9400.