Muut vakuutusedut

Suomen edullisin henkivakuutus Jytyn jäsenelle

Me suomalaiset harvoin puhumme kuolemasta. Siksi me myös varaudumme siihen huonosti. Oletteko varautuneet siihen, ettei toista enää olisi? Riittäisivätkö vain yhden tulot pitämään esimerkiksi nykyisen asunnon?  Liiton sinulle neuvottelema jäsenetu turvaa perheesi taloushuolilta, jos sinulle sattuisi pahin.

Henkivakuutus on erinomainen tapa turvata perheen hyvinvointi ja elintaso – ja nyt vielä edullinen. Saat Primus-henkivakuutuksen itsellesi ja puolisollesi tuntuvalla jäsenalennuksella.

Jytyn jäsenenä sinulla on mahdollisuus hankkia Suomen edullisin henkivakuutus* jopa 59,7 % normaalihintoja edullisemmin. Laske hinta alla olevalla laskurilla tai osoitteessa henkivakuutuskuntoon.fi.

* Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE:n tekemä hintavertailu. Primus-vakuutukset myöntää Suomen vanhin henkivakuutusyhtiö Kaleva, jonka asiamiehenä toimii If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.

IF Etuohjelma

Ifin asiakkaana saat rahanarvoisia etuja, mm. alennusta vakuutusmaksuistasi If Etuohjelmassa 11–16 %. Jo yksi vakuutus tuo sinulle etuja ja säästöä: kotivakuutus tai henkilö- tai pakettiauton kasko riittää, kun vastaanotat vakuutuspostisi vain sähköisesti Omille sivuillesi. Edut kasvavat asiakkuutesi mukana. Samalla kun asiointisi helpottuu, säästät luontoa ja omaa aikaasi. Ifin asiakkaana saat automaattisesti oman If Sopimuksesi, jonka alle kootaan kaikki vakuutuksesi. Näin näet kaikki vakuutuksesi samalla vakuutuskirjalla ja voit maksaa ne yhdellä laskulla 1, 2, 4 tai 12 kertaa vuodessa.

Lue lisää: If Etuohjelma

Lapsen tapaturmavakuutus

Hyödynnä myös Suomen edullisin Primus-tapaturmavakuutus, joka ovat Jytyn sinulle neuvottelema etu. Nyt saat liikkuvan lapsen tapaturmavakuutuksen noin 3 eurolla kuukaudessa. Vakuutus on voimassa alle 25-vuotiailla 24/7 ja kattaa myös kilpaurheilussa sattuneet tapaturmat 18 ikävuoteen asti. Aina ilman omavastuuta.

Lue lisää: Lapsen tapaturmavakuutus

Tutustu Jytyn vakuutusetuihin Ifissä: www.if.fi/henkiloasiakkaat/jarjestot/jyty/jasenedut