Majoitus

​Kuvassa on Jyty Metropolin lomapaikka Stansvikin kesäkoti
Helsingissä, joka on kaikkien
jytyläisten käytettävissä.

Lukuisat hotellit ja majoitusliikkeet myöntävät Jytyn jäsenille etuja ja alennuksia. Tällä sivulla on esimerkkejä alennuksia ja etuja myöntävistä majoituskohteista aakkosjärjestyksessä. Varaukset tehdään suoraan kohteisiin. Muista aina mainita varausta tehdessäsi, että olet Jytyn tai keskusjärjestö STTK:n jäsen.

GreenStar Hotellit

GreenStar Hotellit tarjoavat STTK:n jäsenille 1.1.31.12.2021 edullisen kiinteähintaisen majoituksen. Varaus tulee tehdä GreenStar-hotellin sivuilta käyttämällä varauskoodia STTK. Hotellilla on oikeus tarkistaa jäsenyys, joten pidä jäsenkortti mukanasi.

Majoitushinnat: GreenStar Joensuu 63 eur/vrk, GreenStar Jyväskylä 70 eur/vrk, GreenStar Vaasa 70 eur/vrk, GreenStar Lahti 74 eur/vrk. Hinta on yhdeksi yöksi ja 1 - 3 henkilöä voi olla samassa huoneessa tällä hinnalla. Aamiainen on 9 eur/henkilö/vrk ennakkoon varatessa,  +1 eur paikan päällä ostaessa. www.greenstar.fi/

Holiday Club Resorts Oy

Jytyn jäsenistö saa vähintään 15 % alennuksen Holiday Clubin loma-asuntojen sekä vähintään 15 % alennuksen kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoitus ja aamiaiset). Holiday Club tulee tarjoamaan jäsenistölle myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla loma-asuntojen vuokrahinnoista jopa 40 %.

Jytyn jäsenistö tekee hotellivaraukset Holiday Club Online -varausjärjestelmän kautta "jyty15"-koodilla. Loma-asuntovaraukset voi tehdä myös soittamalla Holiday Clubin asiakaspalvelunumeroon puh. 0300 870900, ma–pe 8–18, la 10–15 varauskoodilla "jyty15"

Erikoistarjoukset varataan omalla koodilla, jonka Holiday Club lähettää aina erikseen. www.holidayclubresorts.com/fi/

Kämp Collection Hotels

Jytyn jäsenet saavat alennusta majoituksesta, johon sisältyy aamiainen. Päivän joustava hinta on kelluva hinta eli sen arvo voi vaihdella päiväkohtaisesti. Varauksen hinta määräytyy varaushetkellä, eikä jo vahvistettuun varaukseen tehdä arvonmuutoksia, ellei varauksen yksityiskohtiin tehdä muutoksia. Käm Collection Hotelleja ovat Hotel Kämp, Hotel St. George, Hotel Haven, Hotel Lilla Roberts, Hotel Fabian, Klaus K Hotel, GLO Hotel Art, GLO Hotel Kluuvi, GLO Hotel Sello (Espoo), GLO Hotel Airport (Helsinki-Vantaan lentoasema). Varaukset kaikkiin Kämp Collection Hotelleihin voi tehdä suoraan verkkosivuiltamme: https://book.kampcollectionhotels.com/
Varauskoodi verkkovarauksissa on PROLEISURE. Varaukset voi tehdä myös myyntipalvelumme kautta: sales@kampcollectionhotels.com  tai puhelimitse 020 770 4705. Muistathan mainita koodin PROLEISURE myös myyntipalvelun kautta tehtävissä varauksissa. Kaikki varaukset tulee vahvistaa luottokortilla, joka on voimassa koko varauksen ajan. www.kampcollectionhotels.com

Santa's Resort & Spa Hotel Sani (Kalajoki)

Santa’s Hotel Sani sijaitsee Kalajoen Hiekkasärkillä, ainutlaatuisen luonnon ja sporttisten aktiviteettien helmassa. Jytyn jäsenenä saat majoituksen Superior-huoneessa Standard-huoneen hinnalla 1.1.–31.12.2021. Varaukset puhelimitse 08 469 2500 tai sähköpostilla kalajoki@santashotels.fi. Varausta tehdessä tulee mainita varaustunnus JYTY.

Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkostomme tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Sokos Hotelleja käytössänne yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa, sekä Original Sokos Hotel Viru ja Solo Sokos Hotel Estoria Tallinnassa ja Pietarissa upeat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen.

Sokos Hotellien kampanjakoodi on LIITTO2020. Katso hotellikohtaiset tarjoukset liittojen tarjoussivulta. Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Varaukset voit tehdä www.sokoshotels.fi -sivulla. Täytä varaukseen tarvittavat tiedot, kirjoita varauskoodiksi LIITTO2020. Saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Stansvikin kesäkoti

Jyty Metropolin lomanviettopaikka Stansvikin kesäkoti Helsingin Laajasalossa on nyt kaikkien jytyläisten käytettävissä. Alueella sijaitsevat Stansvikin kartano, huvilat ja saunat luonnonkauniissa ja merellisessä ympäristössä. Kesäisin Stansvikin huviloista voi varata huoneita tai huoneistoja viikkokohtaisesti. Kartanon päärakennusta vuokrataan pienimuotoisiin tilaisuuksiin ympärivuotisesti, kuten myös rantasaunaa voi vuokrata.

Suomen Hostellijärjestö

Jytyn jäsenenä voit majoittua Suomen Hostellijärjestön yli 30 hostellissa jäsenetuhintaan. Saat 10 % alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa. Alennuksen saat jo varausta tehdessä Hostellit.fi –varausjärjestelmän kautta. Jäsenyys on todistettava Jytyn voimassaolevalla jäsenkortilla. Etu on henkilökohtainen.

Lisäksi saat kansainvälisen hostellikortin jäsenhintaan:
Henkilökohtainen: 15 € (normaalihinta 20 €)
Perheelle: 29 € (normaalihinta 34 €)
Kansainvälinen hostellikortti oikeuttaa vähintään 10 % majoitusalennukseen noin 4000 hostellissa jopa 90 maassa.

White Dream Center

White Dream Center on Ylläsjärvellä Kolarissa sijaitseva kahdesta majoituskokonaisuudesta, luentotilasta, kuntosalista ja suksien huoltotilasta koostuva hyvinvointikeskus.

• Jytyn jäsenet saavat 20 % alennuksen normaalihinnoista.

Majoituskohteiden esittelyt ja normaalihinnat: 1) White Dream A, 2)White Dream B, 3) Ylläs Outa 1 ja 4) Alppitalo B.
Varaukset Jytyn jäsenille ainoastaan s-postitse: info@whitedream.fi tai puhelimitse 045 896 9955.
Tutustu myös WhiteDreamCenterin valmennus ja -koulutuspalveluihin!