Jytyn lomamökit

Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä ja jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Lomahuoneistojen vuokra-aika on sesonkiaikana yksi viikko, muina aikoina myös viikonloput tai yksittäiset päivät. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai, Tahkolla perjantai.

Talvikaudella vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön lisäksi 2 kpl hiihtohissilippuja per huoneisto koko vuokrauksen ajalle Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Vuokrahintaan kuuluvien 2 hissilipun arvo on erikseen ostettuna noin 400 euroa. Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous, vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen kohteen varauspalvelusta. Katso hinnasto ja varaa lomamajoituksesi suoraan kohteesta.

Jytyn lomahuoneistojen esittelyt, hinnat ja varausohjeet:

Majoitusvaraukset vuodelle 2021

Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä ja jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja, joiden varausaika vuodelle 2021 alkaa 24.9.2020 klo 9.00. Ensimmäisen kahden viikon aikana 24.9.–8.10. varaavat ne jäsenet, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Jytyn lomamökkietua tai edellisestä varauksesta on kulunut 2 vuotta. Tämän jälkeen 9.10. alkaen varaus on mahdollista kaikille jäsenille. Ennen varausajan alkamista lähetettyjä varausviestejä ei huomioida.

Lomahuoneistojen vuokra-aika on sesonkiaikana yksi viikko, muina aikoina myös viikonloput tai yksittäiset päivät. Lomakohteiden hinnasto löytyy Jytyn nettisivuilta. Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous, vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen. Lomahuoneistojen varaukset tehdään suoraan kunkin kohteen omasta myyntipalvelusta, jonka varausohjeet löytyvät Jytyn nettisivuilta. Lomaviikot täytetään siinä järjestyksessä, kun varauksia tulee. Kaikkien lomahuoneistojen majoitusvaraus on sitova.

Koronatilanteen takia kävijöiden tulee kiinnittää erityistä huomiota lomahuoneiston siivoukseen. Perusteellisen loppusiivouksen lisäksi tulijoita suositellaan puhdistamaan vielä kosketuspinnat varmuuden vuoksi. Lomahuoneistoissa on siivousta varten erilaisia puhdistusaineita ja -välineitä.

Kesällä Tahkolla on vuokralaisten käytössä Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, joka oikeuttaa yhdelle pelaajalle ilmaisen kierroksen per päivä ja kolmelle lisäpelaajalle alennettuun hintaan.

Lomakohteissa löytyy monenlaista tekemistä ja paljon aktiviteetteja ympäri vuoden. Monipuoliseen ohjelmatarjontaan voit tutustua matkailukohteiden omilta nettisivuilta.

Majoitusvaraukset vuodelle 2020

Lomahuoneistojen varaukset tehdään suoraan kohteesta ja lomaviikot täytetään siinä järjestyksessä, kun varauksia tulee. Kaikkien huoneistojen majoitusvaraus on sitova. Varauksen jälkeen laskutamme viikkovarauksista puolet hinnasta 14 vrk:n maksuajalla ja loppuosa erääntyy 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua. Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua varatuista veloitamme koko vuokran yhdessä erässä. Lasku lähetetään varaajalle suoraan Levin ja Tahkon lomakohteista, Ruka laskutetaan Jytystä. Tarkemmat lomahuoneistojen esittelyt ja ohjeet varauksien tekemiseen löytyvät kunkin kohteen esittelysivulta, jonne pääset oikeanpuoleista valintapalkista.

Lomahuoneistojen varustus ja hissiliput

Hiihtokaudella laskettelukohteiden mökeissä on kaksi hiihtohissilippua jäsenten käytössä. Kaikissa mökeissä on mökkeilyyn tarvittavat perustarvikkeet. Ota mukaasi omat lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet sekä muut henkilökohtaiset tarvikkeet. Kaikki mökit ovat talviasuttavia. Varmistathan varausta tehdessäsi onko lemmikkieläimen tuonti sallittua.

Olethan huomaavainen seuraaville ja noudatat lähtösiivouksesta annettuja ohjeita. Lähtösiivouksen voi tilata varauspalvelun kautta, mutta se täytyy tehdä ennakkoon tai heti varauksen alkaessa. Jos mökissä ei ole tehty lähtösiivousta, kun tulet, ota heti yhteyttä varauspalveluun.

Jytyläiset ovat siistiä väkeä, joten jos et ota siivousta, huolehdithan, että mökki on siivottu ei siis siistitty seuraavaa tulijaa varten. Huolimattomasta siivouksesta laskutamme jälkikäteen siivousliikkeen laskun mukaan. Pyydämme huomioimaan, että veloitamme asiakasta sotkuisesta huvilasta, rikkoutuneista tai kadonneista varusteista tai muista ylimääräisiä kustannuksia aiheuttaneista seikoista. Huviloissa on nähtävillä varusteluettelo.

Yleiset peruutusehdot:

Peruutus on tehtävä lomapaikan varausnumeroon.
Peruutetusta varauksesta perimme varaus- ja toimituskuluina 50 euroa.
Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua peruutetuista veloitamme koko vuokran.

Kysy Jytyn lomakohteista vapaita viikkoja! Huom! Mökkejä vuokrataan vain Jytyn jäsenille ja jäsenyys tarkistetaan mökkiä varatessasi. ​

Lemmikit

Huomioithan lemmikkieläinten osalta, että niistä pitää erikseen sopia ja lemmikistä pitää ilmoittaa haun yhteydessä. Tarkista kunkin lomamökkikohteen kohdalta, onko lemmikkieläin tervetullut kohteeseen.

Anna palautetta lomahuoneistoista

Anna palautetta Jytyn loma-asunnoista sähköisellä lomakkeella. Voit antaa palautetta esimerkiksi loma-asuntojen kunnosta, puutteista tai korjaustarpeista. Voit myös kiittää, jos asunto oli mieleinen ja loma sujui hyvin.