Jytyn lomamökit

Ammattiliitto Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä ja jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Lomahuoneistojen vuokra-aika on sesonkiaikana yksi viikko, muina aikoina myös viikonloput tai yksittäiset päivät. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai, Tahkolla perjantai. Jytyn jäsenyys tarkistetaan mökkiä varatessa. ​

Talvikaudella vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön lisäksi 2 kpl hiihtohissilippuja per huoneisto koko vuokrauksen ajalle Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Vuokrahintaan kuuluvien 2 hissilipun arvo on erikseen ostettuna noin 400 euroa. Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous, vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen kohteen varauspalvelusta. Katso hinnasto ja varaa lomamajoituksesi suoraan kohteesta.

Jytyn lomahuoneistojen esittelyt, hinnat ja varausohjeet:

Majoitusvaraukset vuodelle 2021

Jytyn jäsenenä voit vuokrata jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Lomahuoneistojen vuokra-aika on sesonkiaikana yksi viikko, muina aikoina myös viikonloput tai yksittäiset päivät. Lomakohteiden hinnasto löytyy alta. Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous, vaan jokainen vastaa niistä itse tai tilaa ne erikseen. Lomahuoneistojen varaukset tehdään suoraan kunkin kohteen omasta myyntipalvelusta, jonka varausohjeet löytyvät Jytyn nettisivuilta. Lomaviikot täytetään siinä järjestyksessä, kun varauksia tulee. Kaikkien lomahuoneistojen majoitusvaraus on sitova.

Majoitusvaraukset vuodelle 2022

Ammattiliitto Jytyn jäsenenä voit vuokrata jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Varausaika vuodelle 2022 alkaa maanantaina 20.9.2021 klo 9.00. Ensimmäisen kahden viikon aikana 20.9.–4.10.2021 varaavat ne jäsenet, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Jytyn lomamökkietua tai edellisestä varauksesta on kulunut 2 vuotta. Tämän jälkeen 5.10.2021 alkaen varaus on mahdollista kaikille jäsenille. Ennen varausajan alkamista lähetettyjä varausviestejä ei huomioida.

Lomahuoneistojen vuokra-aika on yleensä yksi viikko, hiljaisina aikoina myös viikonloput. Lomahuoneistojen varaukset tehdään suoraan kunkin kohteen omasta myyntipalvelusta. Varausohjeet ja hinnasto löytyvät mökkikohteiden sivuilta. Lomaviikot täytetään sitä mukaa, kun varauksia tulee. Varaus on sitova.

Kävijöiden tulee kiinnittää huomiota lomahuoneiston perusteelliseen loppusiivoukseen.

Talvikaudella vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön lisäksi 2 kpl hiihtohissilippuja per huoneisto koko vuokrauksen ajalle (arvo noin 400 euroa) Levillä, Rukalla ja Tahkolla.

Kesällä Tahkolla on vuokralaisten käytössä Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, joka oikeuttaa yhdelle pelaajalle ilmaisen kierroksen per päivä ja kolmelle lisäpelaajalle alennettuun hintaan.

Lomahuoneistojen hinnat

Hiihtohissiliput kaikissa kohteissa

Lomahuoneistojen varustus

Kaikissa mökeissä on mökkeilyyn tarvittavat perustarvikkeet. Ota mukaasi omat lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet sekä muut henkilökohtaiset tarvikkeet. Kaikki mökit ovat talviasuttavia. Tarkista tarkemmat tiedot varustuksesta mökkikohtaisilta sivuilta.

Lähtösiivous kuuluu asiakkaan vastuulle

Loma-asunto on siivottava perusteellisesti ennen lähtöä. Huoltotyhtiö tulee tarkastamaan asunnon siisteyden jokaisen käynnin jälkeen ja mikäli siivousta ei ole tehty kunnolla, lisäsiivouksen hinta peritään asikkaalta.

Noudata siis lähtösiivouksesta annettuja ohjeita. Tarvittaessa siivousliikkeen tekemän maksullisen lähtösiivouksen voi tilata varauspalvelun kautta, mutta se täytyy tehdä ennakkoon tai heti varauksen alkaessa. Jos huomaat, että mökissä ei ole tehty lähtösiivousta, kun tulet, ota heti yhteyttä varauspalveluun.

Veloitamme asiakasta myös rikkoutuneista tai kadonneista varusteista tai muista ylimääräisiä kustannuksia aiheuttaneista seikoista. Huviloissa on nähtävillä varusteluettelo

Lemmikit

Huomioithan lemmikkieläinten osalta, että niistä pitää erikseen sopia ja lemmikistä pitää ilmoittaa haun yhteydessä. Tarkista kunkin lomamökkikohteen kohdalta, onko lemmikkieläin tervetullut kohteeseen.

Yleiset peruutusehdot

Peruutus on tehtävä lomapaikan varausnumeroon.
Peruutetusta varauksesta perimme varaus- ja toimituskuluina 50 euroa.
Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua peruutetuista veloitamme koko vuokran.

Anna palautetta lomahuoneistoista

Anna palautetta Jytyn loma-asunnoista suoraan kunkin kohteen varaus- ja huoltopalvelua hoitavalle taholle.
Varaus- ja huoltopalvelua hoitavat tahot vastaavat kohteiden varauksista, ylläpidosta, kunnosta ja korjauksista.
Katso yhteystiedot kohteiden omilta sivuilta Levillä, Rukalla ja Tahkolla.