Lehtiedut

Evento-lehti

Evento on lehti ammattilaisille, joiden työnä on järjestää kokouksia, tilaisuuksia ja tapahtumia. Eventon lukija on toimiston ammattilainen, joka tekee päätöksiä monipuolisesti yrityksen operatiivisista asioista. Eventon lukijoiden vastuulla on suunnitella yrityksen ja yhteisöjen edustustilaisuudet, organisoida liikematkat ja varata majoitukset henkilöstölleen maailmalla.

Lehden kohderyhmä pitää huolta henkilöstön hyvinvoinnista, osaamisen kehittämisestä, koulutuksesta ja palkitsemisesta sekä huomioi saatavilla olevat virkistysmahdollisuudet. Nämä ammattilaiset valitsevat kouluttajat, buukkaavat puhujat, ideoivat mieluisat liikelahjat ja muut huomioimiset ja etsivät jatkuvasti uusia, tuoreita ideoita tilaisuuksien sisältöä, paikkaa ja toteutustapaa ajatellen.

Eventon tarjous Jytyn jäsenille!

Saat Eventon nyt Jytyn jäsenhintaan 37,50 € (6 nroa, norm. 75 euroa). Tilaajalahjana saat myös syksyn uutuuskirjan Työelämän kapinalliset!
Katso Eventon tarjous!

Tilaa Evento verkossa: eventolehti.fi/jyty

Aromi-lehti

Aromi on ruoka- ja juomabisneksen ammattilaisten oma lehti. Lehti on ammatillisen kehittymisen kannalta tärkeä ja arvostettu. Lukija viettää pitkän ajan Aromin parissa ja palaa siihen useita kertoja. Mikä sen parempi mediaympäristö mainokselle?

Kohderyhmänä ovat keittiö- ja ravintola-alan ammattilaiset. Ravintolat, hotellit, kahvilat, pikaruokapaikat, baarit, koulukeittiöt, henkilöstöravintolat, sairaalat, pitopalvelut, elintarvike- ja juomateollisuus, alan opiskelijat, yrittäjät, alan sidosryhmät ja intohimoiset ruoanharrastajat.

Aromin tarjous Jytyn jäsenille!

Saat upean lehden vuosikerran (10 lehteä) erikoishintaan 50 € (norm. 100 €) ja lahjaksi valitsemasi kirjan. Tilaus jatkuu edullisesti Jytyn jäsenhintaan. Voit halutessasi maksaa tilauksesi kahdessa erässä.

Tilaa Aromi verkossa: aromilehti.fi/jyty