Fitness24Seven

Fitness24Seven tarjoaa Ammattiliitto Jytyn jäsenille kuntokeskuksen jäsenyyden alennettuun hintaan. Jytyn jäsenille 6 kk määräaikainen jäsenyys maksaa 119 € (normaalihinta 219 € + 24,90 € / 15€ aktivointikulut). 12 kk määräaikainen jäsenyys maksaa 209€ (normaalihinta 349 € + 24,90 € / 15 € aktivointikulut).

Mikäli et ole ollut aikaisemmin Fitness24Sevenin jäsenenä, olet oikeutettu 2 viikon veloituksettomaan kokeilujaksoon. Lunasta kokeilujakso vierailemalla Fitness24Sevenin kuntokeskuksessa vastaanoton aukioloaikojen puitteissa. Kokeilujakson aikana voit treenata vuorokauden ympäri missä vain kuntokeskuksessamme, osallistua ryhmäliikuntaan ja live-tunteihin.

Tarjoushinnat pitävät sisällään kaikki jäsenyyteen kohdistuvat kulut. Lunastaaksesi tarjouksen, vierailethan kuntokeskuksemme vastaanotossa aukioloaikojen puitteissa.

Tarjouksen lunastaminen edellyttää voimassaolevan henkilötodistuksen sekä mainitsemalla koodisanan "JYTY" vastaanotossa. Tarjoushintainen jäsenmaksu maksetaan kokonaisuudessaan jäsenyyden rekisteröinnin yhteydessä.

Jäsenyydelläsi pääset treenaamaan vuorokauden ympäri kaikissa kuntokeskuksissamme maasta tai kaupungista riippumatta. Myös ryhmäliikunta sekä live-tunnit sisältyvät hintaan.

Tarjoukset on voimassa 28.02.2023 saakka. Jäsenyytemme edellyttää 18 vuoden ikää. Pidätämme oikeudet muutoksiin. Kysymyksissä, olethan yhteydessä yritysmyynti@f24s.com.

Lue lisää: https://fi.fitness24seven.com/