CityShoppari

​Ammattiliitto Jytyn jäsenet ja Jytyyn liittyvät uudet jäsenet saavat nyt jäsenetuna CityShoppari 2022 -sovelluksen. Mobiilisovellus toimii kännykässä, ja se on jäsenille ilmainen. CityShoppari-etu on tarkoitettu vain Jytyn työvoimajäsenille, joten kannatusjäsenet eli eläkeläiset eivät voi ottaa etua käyttöön.

• CityShoppari-sovelluksella saat noin 300 yrityksen 1 000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2 000 liikkeessä ympäri Suomea.
  • Sovellus on helppokäyttöinen, ja näet kaikki edut kätevästi yhdestä paikasta. Lähelläsi olevat yritykset löytyvät listattuna etäisyyden mukaan.
  • CityShoppari-sovellus on ladattavissa Google Play, App Store ja Huawei AppGallery -sovelluskaupoista.
  • CityShopparisi on aktiivinen 1.6.2021.–31.5.2022.

CityShoppari-sovelluksesta on tullut uusi versio

CityShopparista on julkaistu uusi versio sovelluskauppoihin 3.3.2022. Mikäli puhelimessasi ei ole automaattisesti päivitystä päällä, käy päivittämässä uusi versio puhelimeesi. Uudessa CityShoppari-versiossa saat kaikki edut entistä vaivattomammin käyttöösi. CityShoppariin ilmestyy viikoittain uusia etuja, joten ota sovellus aktiiviseen käyttöön.

Ohjeet CityShoppari-etujen käyttöönottoon ja kirjautumiseen:

Jos olet liittynyt Jytyyn ennen 15.5.2021, toimi näin:

• LATAA CityShoppari-sovellus sovelluskaupastasi ja ASENNA sovellus.
  • REKISTERÖITYMINEN:
    - Paina oikeasta ylävalikosta lukon kuvaa, josta avautuu rekisteröityminen. Syötä ja lähetä puhelinnumerosi. Saat tekstiviestillä vahvistuskoodin. Syötä se annettuun kenttään ja paina jatka.
    - Valitse ”Olen liitto- tai yritysasiakas ja minulla on henkilökohtainen salasana – rekisteröidy tästä”. Kirjaudut CityShoppariin puhelinnumerollasi ja ”Liitolta tai yritykseltä saadulla salasanalla", joka on jäsennumerosi, jonka eteen tulee etuliite JY esim. JY000000.

Huom! Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi (muovi- tai mobiilikortti) tai Jytyn jäsenen sähköisestä asiointipalvelusta Jässäristä.

Jos olet liittynyt Jytyyn 15.5.2021 jälkeen, toimi näin:

• LATAA CityShoppari-sovellus sovelluskaupastasi ja ASENNA sovellus.
  • AVAA sovellus ja tämän jälkeen SALLI SIJAINTI. Sovellus tarvitsee tämän oikeuden toimiakseen oikein ja näyttääkseen sinulle lähinnä olevat edut. Sovellus ei kerää sijaintitietojasi.
  • REKISTERÖITYMINEN:
    - Tilaa sovellukseen kertakäyttöinen salasana lähettämällä tekstiviesti JYTY numeroon 04573960174 (norm. tekstiviestin hinta).

- Valitse ”Olen liitto- tai yritysasiakas ja minulla on henkilökohtainen salasana – rekisteröidy tästä”. Kirjaudut CityShoppariin puhelinnumerollasi ja ”Liitolta tai yritykseltä saadulla salasanalla", joka on aluksi tekstiviestillä tilaamasi salasana.

CityShopparin asiakaspalvelu:

Jos sinulla on ongelmia sovelluksen lataamisessa tai käyttöönotossa, ole yhteydessä suoraan CityShopparin asiakaspalveluun:
puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9–16) tai palaute@cityshoppari.fi

Lisätietoja: cityshoppari.fi