CityShoppari

​Ammattiliitto Jytyn jäsenet ja Jytyyn liittyvät uudet jäsenet saavat nyt jäsenetuna CityShoppari 2021 -sovelluksen. Mobiilisovellus toimii kännykässä, ja se on jäsenille ilmainen. CityShoppari-etu on tarkoitettu vain Jytyn työvoimajäsenille, joten kannatusjäsenet eli eläkeläiset eivät voi ottaa etua käyttöön.

• CityShoppari-sovelluksella saat noin 300 yrityksen 1 000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2 000 liikkeessä ympäri Suomea.
  • Sovellus on helppokäyttöinen, ja näet kaikki edut kätevästi yhdestä paikasta. Lähelläsi olevat yritykset löytyvät listattuna etäisyyden mukaan.
  • CityShoppari-sovellus on ladattavissa Google Play, App Store ja Huawei AppGallery -sovelluskaupoista.
  • CityShopparisi on aktiivinen 1.6.2021.–31.5.2022.

Rekisteröi CityShopparin uusin sovellusversio!

CityShopparista on ilmestynyt uusi sovellusversio 27.9.2021. Käytön jatkaminen edellyttää sovelluksen uudelleen rekisteröitymistä, johon ohjeet löytävät alta. Katso ohjeista kohta REKISTERÖITYMINEN. Mikäli rekisteröityminen ei onnistu, poista sovellus ja lataa se uudestaan sovelluskaupasta sekä etene alla näkyvien ohjeiden mukaisesti.

Ohjeet CityShoppari-etujen käyttöönottoon ja kirjautumiseen:

Jos olet liittynyt Jytyyn ennen 15.5.2021, toimi näin:

• LATAA CityShoppari-sovellus sovelluskaupastasi ja ASENNA sovellus.
  • REKISTERÖITYMINEN:
    - Paina oikeasta ylävalikosta lukon kuvaa, josta avautuu rekisteröityminen. Syötä ja lähetä puhelinnumerosi. Saat tekstiviestillä vahvistuskoodin. Syötä se annettuun kenttään ja paina jatka.
    - Valitse ”Olen liitto- tai yritysasiakas ja minulla on henkilökohtainen salasana – rekisteröidy tästä”. Kirjaudut CityShoppariin puhelinnumerollasi ja ”Liitolta tai yritykseltä saadulla salasanalla", joka on jäsennumerosi, jonka eteen tulee etuliite JY esim. JY000000.

Huom! Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi (muovi- tai mobiilikortti) tai Jytyn jäsenen sähköisestä asiointipalvelusta Jässäristä.

Jos olet liittynyt Jytyyn 15.5.2021 jälkeen, toimi näin:

• LATAA CityShoppari-sovellus sovelluskaupastasi ja ASENNA sovellus.
  • AVAA sovellus ja tämän jälkeen SALLI SIJAINTI. Sovellus tarvitsee tämän oikeuden toimiakseen oikein ja näyttääkseen sinulle lähinnä olevat edut. Sovellus ei kerää sijaintitietojasi.
  • REKISTERÖITYMINEN:
    - Tilaa sovellukseen kertakäyttöinen salasana lähettämällä tekstiviesti JYTY numeroon 04573960174 (norm. tekstiviestin hinta).

- Valitse ”Olen liitto- tai yritysasiakas ja minulla on henkilökohtainen salasana – rekisteröidy tästä”. Kirjaudut CityShoppariin puhelinnumerollasi ja ”Liitolta tai yritykseltä saadulla salasanalla", joka on aluksi tekstiviestillä tilaamasi salasana.

CityShopparin asiakaspalvelu:

Jos sinulla on ongelmia sovelluksen lataamisessa tai käyttöönotossa, ole yhteydessä suoraan CityShopparin asiakaspalveluun:
puh. 020 703 2803 (arkisin klo 9–16) tai palaute@cityshoppari.fi

Lisätietoja: cityshoppari.fi