Teboil

Ammattiliitto Jytyn jäsenkorttia käyttävä saa selkeän ja tuntuvan etupaketin tuotteista, joita autoilija enimmäkseen tarvitsee. Saat alennuksen näyttämällä jäsenkorttisi kassalla tai syöttämällä sen kortti-seteliautomaattiin ennen maksua.

Teboil myöntää Jytyn jäsenkortilla seuraavat alennukset:

Bensiini ja dieselöljy       - 2,1 snt / litra * (2,5 snt / litra talvilomaviikoilla 8-10 (22.2.–14.3.2021)
Voiteluaineet                   - 10 % (alle 10 litran astiat)
Autokemikaalit                - 5 %
Pesut                                - 5 %
Nestekaasu                      - 5 % (täyttö)

* Polttoaine-edut saa Teboilin huolto- ja automaattiasemilta (yli 300) sekä muut tuote- ja palveluedut Teboil-huoltoasemilta (yli 150 ). Alennusta ei myönnetä Teboil Express -automaattiasemilta (n. 50).

Huoltamon kassalla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla, MasterCardilla. Automaatilla jäsenkortin edut voi hyödyntää maksamalla käteisellä, pankkikortilla, Visalla tai MasterCardilla. Viimeisimpänä automaattiin syötetyn kortin edut jäävät voimaan. American Express tai Diners eivät käy maksuvälineinä jäsenkorttia käytettäessä.

Liittosi on neuvotellut sinulle erikoisedut myös hankkiessasi Teboil Maksuaikakortin. Teboilin etuasiakkaana saat näiden jatkuvien etujen lisäksi vaihtuvia ajankohtaistarjouksia.

Liitä jäsenkorttisi MobilePayhin

MobilePaylla maksaminen on käytössä yhä useammalla palveluntarjoajalla ja kuluttajalla. Kätevää sovelluksen käytöstä tekee sen, että voit halutessasi liittää Jytyn jäsenkortin palveluun, jonka myötä saat asiakasedut hyödynnettyä ilman fyysistä korttiakin. Aktivoi Jytyn jäsenkorttisi MobilePayssa. Automaateilla tankatessasi käytä muovista korttisiasi.

MobilePay toimii palvelevien Teboil-huoltamoiden sisäkassoilla. Maksaminen on helppoa: maksettava summa tulee bluetooth-yhteyden kautta näkyviin puhelimen ruudulle, minkä jälkeen maksun voi hyväksyä sovelluksessa puhelimen ruutua pyyhkäisemällä. MobilePayn voi ottaa käyttöön minkä tahansa pankin asiakas ja se toimii kaikilla yleisillä Android- ja iOS-mobiililaitteilla. Lataa sovellus Google Play kaupasta tai App Storesta.

Jäsenkortin aktivoiminen MobilePayssa

1. MobilePayn voi ladata maksutta Google Play kaupasta tai App Storesta
2. Sovelluksessa (riippuu hiukan puhelimesta) on kohdat KANTA-AS tai VALIKKO josta valitaan KANTA-ASIAKKUUDET. Jos KANTA-AS klikataan sitä ja eteen tulee neljän kortin kuvat.
3. Klikataan Teboilin korttia
4. Ruudulle tulee kuva Teboilin asiakaskortista ja sen alapuolella on laatikko jossa lukee Asiakaskortin numero. Tähän kenttään syötetään Jytyn korttinumero, jossa mm. polttoainealennukseen oikeuttava magneettiraita. Jytyn korttinumero on 7030049113000000 ja klikataan JATKA -painiketta.
5. Tämän jälkeen sovelluksessa on näkyvillä Teboilin kortti (jos on epävarma onko lisännyt jo kortin niin isommalla olevat kortit on lisätty ja pienemmällä olevat ovat vielä lisättävissä).

Kortin voi poistaa sovelluksesta menemällä kanta-asiakaskortteihin, klikkaamalla Teboilin korttia ja sitten roskapönttöä > tämä toiminto poistaa kortin sovelluksesta.

Lue lisää: www.teboil.fi/liitto/