Vaikuttava CV ja työhakemus – lähtemätön ensivaikutus työnantajaan -webinaari (29.9.2021)

29.9.2021 17:00-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Webinaari

Nuoret ja työnhaku-webinaarisarjan ensimmäinen osassa (keskiviikkona 29.9.2021 klo 17–19) saat vinkkejä, kuinka tuunaat CV:si ja teet vakuuttavan työhakemuksen? Luennoijana ja työnhakucoachina toimii Erica Ollikainen. Webinaariin voivat osallistua kaikki Jytyn jäsenet.

Webinaarissa käydään läpi mm. mitä CV:ssä tulisi olla ja mitä puolestaan kannattaa suosiolla jättää pois? Mitkä ovat hyvän ja helposti luettavan CV:n perusaskelmerkit? Kuinka teet hyvän ensivaikutuksen työnantajaan ja ulkopuoliseen rekrytoijaan? Mitkä puolestaan ovat kikkoja motivaation esille tuomiseen sekä CV:ssä että työhakemuksessasi?

Erica Ollikainen on sosiaalipsykologi ja rekrytoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt pitkään henkilöstöalalla työllistäen ihmisiä erilaisiin yrityksiin, eri toimialoille ja eri tehtäviin aina teollisuudesta taloushallintoon ja HR-puolelle.

Erica on juuri aloittanut uudessa tehtävässä EY:llä ja vastaa heidän rekrytoinnistaan ja työnantajamielikuvasta. Suurena intohimonaan Erica mainitsee elämän kehittämisen, hakijakokemuksen parantamisen sekä ihmisten auttamisen ja tukemisen eri uran vaiheissa, olivatpa kyseessä sitten työnhakuvinkit, uudelle alalle suuntaaminen tai vain yleinen sparrailu. Hän rakastaa myös kirjoittamista ja hänen ajatuksiaan työelämään, rekrytointiin ja työnhakuun voit käydä lukemassa osoitteessa by-erica.com.

Ilmoittautumiset webinaareihin tämän linkin kautta: link.webropolsurveys.com/S/F78359549CA316DF