Työnohjauksesta apua arkeen -webinaari (22.9.2021)

22.9.2021 16:00-18:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Verkkokoulutus (Teams)

​Mitä työnohjaus on, mitä hyötyä siitä voi olla työntekijälle? Kenellä työnohjaukseen on oikeus ja millaisilla pelisäännöillä? Ammattiliitto Jyty järjestää webinaarin työnohjauksesta keskiviikkona 22.9.2021 klo 16-18. Webinaarista saat näkökulmaa siihen, kuinka työnohjaus voi auttaa vaativassa asiakastyössä työskenteleviä ammattilaisia. Webinaarin luennoitsijana toimii Päivi Jordan-Kilkki. Webinaari soveltuu sosiaali- ja terveysalan, kasvatuksen ja koulutuksen sekä nuoriso- ja järjestötyön ammattialojen jäsenille.

Päivi Jordan-Kilkki on musiikin maisteri (MuM), työnohjaaja, työnohjaaja- ja prosessikonsulttikouluttaja, kouluttajapsykoterapeutti sekä perhe- ja musiikkiterapeutti.

Päivi toimii Dialogic-verkostossa työnohjaajien ja perheterapeuttien kouluttajana ja työnohjaajana pääkaupunkiseudulla. Hänellä on 20 vuoden kokemus työyhteisöjen, tiimien ja esimiesten työnohjauksesta kunta- ja yksityissektoreilla.

Ilmoittautumiset viimeistään 17.9.2021 mennessä täältä: link.webropolsurveys.com/S/B92FAB9F5CB9D482