Työnhakuprosessin ABC – kuinka vakuutat työhaastattelutilanteessa livenä tai videon välityksellä -webinaari (12.10.2021)

12.10.2021 17:00-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Webinaari

Nuoret ja työnhaku-webinaarisarjan toisessa osassa (tiistaina 12.10.2021 klo 17–19) käydään läpi työnhakuprosessin ABC. Illan aikana saat kikkoja, kuinka vakuutat haastattelutilanteessa. Luennoijana ja työnhakucoachina toimii Erica Ollikainen. Webinaariin voivat osallistua kaikki Jytyn jäsenet.

Webinaarissa käydään läpi mm. rekrytointiprosessi ja tutustutaan Linkedin-sivuston käyttöön työnhaussa ja itsesi markkinoinnissa. Saat myös vinkkejä menestymiseen sekä live- että videotyöhaastattelutilanteessa. Keskitytään myös siihen, kuinka tuot motivaatiosi esille näiden tilanteiden kautta.

Erica Ollikainen on sosiaalipsykologi ja rekrytoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt pitkään henkilöstöalalla työllistäen ihmisiä erilaisiin yrityksiin, eri toimialoille ja eri tehtäviin aina teollisuudesta taloushallintoon ja HR-puolelle.

Erica on juuri aloittanut uudessa tehtävässä EY:llä ja vastaa heidän rekrytoinnistaan ja työnantajamielikuvasta. Suurena intohimonaan Erica mainitsee elämän kehittämisen, hakijakokemuksen parantamisen sekä ihmisten auttamisen ja tukemisen eri uran vaiheissa, olivatpa kyseessä sitten työnhakuvinkit, uudelle alalle suuntaaminen tai vain yleinen sparrailu. Hän rakastaa myös kirjoittamista ja hänen ajatuksiaan työelämään, rekrytointiin ja työnhakuun voit käydä lukemassa osoitteessa by-erica.com.

Ilmoittautumiset webinaareihin tämän linkin kautta: link.webropolsurveys.com/S/F78359549CA316DF