Simerock (9.-10.8.2019)

9.-10.8.2019
Rovaniemi

Tervetuloa Rovaniemen Simerockiin 9.-10.8.! Jo perinteeksi muodostunut Pohjois-Suomen nuorten jytyläisten kesätapahtuma Rovaniemen Simerockissa tulee taas! Lähde nauttimaan hyvistä festareista, tapaamaan muita jytyläisiä ja viettämään mukavaa viikonloppua porukalla. Voit tutustua tarkemmin festarin musiikkitarjontaan SimeRockin nettisivuilta.

Tapahtuma on ensisijaisesti tarkoitettu nuorille jytyläisille, eli alle 37-vuotiaille Jytyn jäsenille. Jos olet jo iältäsi vanhempi, mutta henkisesti nuori ja halukas lähtemään mukaan tapahtumaan, voit olla yhteydessä alueen nuorisovastaava Jussiin/Simerock. Mikäli paikkoja riittää, pääset kyllä mukaan.

Ohjelma

Ohjelmassa on pääsääntöisesti hyvästä musiikista nauttimista festareilla, mutta myös lyhyt tapaaminen osallistujaporukan kanssa. Osallistujat ovat velvoitettuja osallistumaan alueen nuorten tapaamiseen, jossa saatte myös rannekkeenne festareille. Tarkempaa tietoa tapaamisesta tulee ilmoittautuneille sähköpostilla lähempänä tapahtumaa.

Jytyläisten tapaaminen Simerockissa

Jytyläisten Simerock-tapaaminen pidetään lauantaina 10.8. puoliltapäivin lounaan yhteydessä Jytyn Rovaniemen aluetoimistolla. Huomioithan, että tämä lauantain tapaaminen on pakollinen. Tarkempaa tietoa tapaamisesta tulee ilmoittautuneille sähköpostilla lähempänä tapahtumaa.

Omavastuu

Tapahtumassa on osallistujille omavastuu, joka tulee maksaa Jytyn tilille. Saat maksutiedot sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.

Simerock: Kahden päivän festariliput + la lounas yhteensä 30 €

Muista, että voit tiedustella omalta yhdistykseltäsi tukea omavastuuosuuden maksamiseen!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan tehdään sähköisellä lomakkeella (linkki alla). Paikkoja tapahtumaan on yhteensä 20. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen Simerockin viimeistään 21.7.2019. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

Simerockiin liittyvät kysymykset:

Jussi Herttuala, puh. 045 122 3876, jussi.herttuala@ylitornio.fi sekä alueasiamies Minna Eskelinen, puh. 040 5547606, minna.eskelinen@jytyliitto.fi

Mikäli ilmoittautumisen tai omavastuuosuuden maksamisen kanssa on ongelmia, ole yhteydessä Jytyn suunnittelija Pekka Laukkaseen, puh. 040 575 9565, pekka.laukkanen@jytyliitto.fi