Riittämättömyyden tunteesta kohti riittävän hyvää uraa ja työelämää -webinaari (1.12.2021)

1.12.2021 17:30-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma

Ammattiliitto Jyty järjestää webinaarin riittämättömyyden tunteesta työelämässä. Miten vetää rajat työlle? Miten tunnistaa riittävän hyvä omassa työssä? Miten välttää uupumus ja ylläpitää omaa jaksamista? Tietokirjailija, entinen luova johtaja ja nykyinen yrittäjä Aurora Airaskorpi pohtii näitä kysymyksiä webinaarissa 1.12. klo 17.30–19.00. Webinaariin voivat osallistua kaikki Jytyn jäsenet.

Airaskorpi on pohtinut riittämättömyyden tunnetta oman uupumisensa jälkeen ja kirjoitti omista ja eri alojen ammattilaisten kokemuksista kirjan Riittävän hyvä – selviytymisopas työelämään. Hänen luentonsa sisältää tietoa ja vertaistukea sekä vinkkejä, joiden avulla pidät pääsi kasassa jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Luento sopii niin työntekijöille kuin esihenkilöille ja voit hyödyntää sisältöä niin nykyisessä työssäsi kuin työnhaun tukena.

Aurora Airaskorpi on VTM, tietokirjailija ja työelämävalmentaja, entinen luova johtaja ja viestintäkonsultti, nykyinen yrittäjä. Aurora on oman työelämänsä aikana tehnyt töitä niin pikaruokalan tiskillä kuin yritysmaailmassa ja kiinnostui oman työuupumuksensa myötä siitä, mikä työelämässä riittää ja kuka riittävän hyvän määrittää. Tällä hetkellä Aurora kirjoittaa toista tietokirjaansa työelämästä ja on kirjojaan varten haastatellut laajasti eri alojen ammattilaisia eri tehtävissä.
Lue lisää: https://kustantamo.sets.fi/kirja/riittavan-hyva/

Ilmoittautumiset webinaariin tämän linkin kautta: link.webropolsurveys.com/S/4A554322E16431F3