Positiivisen pedagogiikan voima -webinaari (19.4.2021)

19.4.2021 17:30-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Verkkokoulutus (Teams)

​Tervetuloa osallistumaan Ammattiliitto Jytyn kasvatuksen ja koulutuksen ammattialaryhmän järjestämään Positiivisen pedagogiikan voima -ammattialawebinaariin maanantaina 19.4.2021 klo 17:30 -19:00. Luennoitsijana toimii Kaisa Vuorinen.

Luento toteutetaan verkon kautta Teams-koulutuksena. Koulutus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille jytyläisille

Tervetuloa bongaamaan vahvuuksia

On tärkeää, että jokaisesta lapsesta kasvaa eheä persoonallisuus, joka oivaltaa omat kykynsä ja osaa käyttää niitä viisaasti yhteiseen hyvään. Se on kaikkien aikuisten yhteinen tehtävä! Parhaimmillaan omien vahvuuksien löytäminen tekee elämästä merkityksellistä.

Tämän webinaarin tarkoituksena on auttaa kaikkia kasvattajia terävöittämään katsettaan kohti lasten vahvuuksia, niitä taitoja, joiden avulla onnistumme, pärjäämme vaikeina aikoina ja saavutamme tavoitteitamme. Tervetuloa innostumaan hyvän huomaamisesta!

Koulutuksen sisältö:

• Positiivinen pedagogiikka
• Mitä tarkoitetaan luonteenvahvuuksilla.
• Vahvuuksille rakentava kohtaaminen
• Myönteisyyden voima hyvinvoinnin perustana
• Hyvinvoinnin käsimalli

Kaisa Vuorinen on luennoinut positiivisesta psykologiasta ja kasvatuksesta 17 maassa yli 10.000 kävijälle ja on erittäin pidetty kouluttaja, joka saa yleisön syttymään ja oppimaan! Kaisa on ollut puhujana/esittäjänä Positiivisen psykologian maailman ja Euroopan konferensseissa vuodesta 2014 ja tuo kuulijoille tarjolle uusimman tutkitun tiedon.

Kaisan tieteellinen tutkimus keskittyy lasten ja nuorten hyvinvointiin erityisesti vahvuuksien näkökulmasta, ja hän väittelee aiheesta vuonna 2021 Helsingin yliopistosta. Hän on julkaissut aiheesta lukuisia yleistajuisia teoksia ja on kysytty puhuja eri alojen tilaisuuksissa. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja innostumaan!

Ilmoittautumiset 16.4.2021 mennessä oheisen linkin kautta: