Qstock (26.-27.7.2019)

26.-27.7.2019
Oulu

Tervetuloa Oulun Qstockiin 26.-27.7.! Jo perinteeksi muodostunut Pohjois-Suomen nuorten jytyläisten kesätapahtuma Oulun Qstockiin tulee taas! Lähde nauttimaan hyvistä festareista, tapaamaan muita jytyläisiä ja viettämään mukavaa viikonloppua porukalla. Voit tutustua tarkemmin festarin musiikkitarjontaan Qstockin nettisivuilta.

Tapahtuma on tarkoitettu nuorille jytyläisille, eli alle 37-vuotiaille Jytyn jäsenille. Jos olet jo iältäsi vanhempi, mutta henkisesti nuori ja halukas lähtemään mukaan tapahtumaan, voit olla yhteydessä alueen nuorisovastaava Heidiin/Qstock. Mikäli paikkoja riittää, pääset kyllä mukaan.

Ohjelma

Ohjelmassa on pääsääntöisesti hyvästä musiikista nauttimista festareilla, mutta myös lyhyt tapaaminen osallistujaporukan kanssa. Osallistujat ovat velvoitettuja osallistumaan alueen nuorten tapaamiseen. Tarkempaa tietoa tapaamisesta tulee ilmoittautuneille sähköpostilla lähempänä tapahtumaa.

Jytyläisten tapaaminen Qstockissa

Jytyläisten Qstock-ohjelma alkaa perjantaina 26.7.2019 noin kello 12.00. Aloitamme päivän aamukahveilla ja sen jälkeen luvassa on mukavaa yhdessä tekemistä. Ohjelman jälkeen luvassa on ruokailu ja sen jälkeen jokainen voi vapaasti siirtyä festareille.

Omavastuu

Tapahtumassa on osallistujille omavastuu, joka tulee maksaa Jytyn tilille. Saat maksutiedot sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.

Qstock: kahden päivän festariliput, perjantaina aamukahvit + lounas yhteensä 65€

Muista, että voit tiedustella omalta yhdistykseltäsi tukea omavastuuosuuden maksamiseen!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan tehdään sähköisellä lomakkeella (linkki alla). Paikkoja tapahtumaan on yhteensä 30. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautuminen Qstockiin viimeistään 30.6.2019. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

Qstockiin liittyvät kysymykset:

Heidi Pitkänen, puh. 050 536 6445, heidipitkanen17@gmail.com sekä alueasiamies Minna Eskelinen, puh. 040 5547606, minna.eskelinen@jytyliitto.fi

Mikäli ilmoittautumisen tai omavastuuosuuden maksamisen kanssa on ongelmia, ole yhteydessä Jytyn suunnittelija Pekka Laukkaseen, puh. 040 575 9565, pekka.laukkanen@jytyliitto.fi