NUORI2022 – Valtakunnalliset nuorisotyön päivät (26.–27.4.2022)

26.-27.4.2022
Valtakunnallinen tapahtuma
Jyväskylä

​

Tapahtuma järjestetään 26.–27.4.2022 Jyväskylässä.  NUORI2022 – Valtakunnalliset nuorisotyön päivät järjestetään Jyväskylässä 26.-27.4.2022. Ammattiliitto Jyty on pääyhteistyökumppani tapahtumassa, joka kokoaa yhteen noin 2 000 nuorisoalan toimijaa verkostoitumaan ja kouluttautumaan ajankohtaisten teemojen äärelle.

​Huom! Tapahtuma on siirretty vuodelta 2021 vuodelle 2022 koronarajoitusten takia.

Jyty on Nuori2021-tapahtuman pääyhteistyökumppani

Nuori2022-tapahtuma tarjoaa jopa 2 000 nuorisoalan ammattilaisille, vaikuttajille ja toimijoille paikan verkostoitua, innostua ja kehittää osaamistaan. Ammattiliitto Jyty on tunnetusti nuorisotyöntekijöiden liitto ja siksi myös tapahtuman pääyhteistyökumppani.

Ammattiliitto Jyty ry:n ja NUORI2022-tapahtuman pääyhteistyökumppanuuden tavoitteena on luoda yhdessä nuorisoalan toimijoille uusia areenoita nuorisotyön ammatillisuudesta ja toimijoiden hyvinvoinnista keskustelemiseen.

Tapahtuman tavoite on kehittää alan osaamista sekä mahdollistaa hyväksi todettujen toimintamallien leviäminen valtakunnallisesti. NUORI2022-tapahtumassa nostetaan alan arvostusta ja näkyvyyttä sekä tuodaan nuorisoalalle keskeiset kysymykset yhteiskunnalliseen keskusteluun.

Tapahtuma tarjoaa alan toimijoille kaksi päivää mahdollisuuksia verkostoitua, innostua, lisätä osaamista ja kehittää omaa ammattitaitoa.

Lue lisää: https://www.alli.fi/nuori2022/info

Jytyn jäsenet 30 € alennuksella – Ilmoittaudu kampanjakoodilla:

Ammattiliitto Jytyn jäsenyydellä saat nyt selvää säästöä! Jytyn jäsenet nimittäin saavat osallistumismaksustaan 30 euron alennuksen antamalla ilmoittautumisen yhteydessä alennuskoodin: Jyty<3NUORI2021 (ohjeet koodin käyttöön alapuolella) Jytyläinen jäsen saa alennuksen osallistumismaksusta riippumatta siitä, mistä hintaluokasta lipun ostaa.

Huom! Koodi säilyy samana, vaikka tapahtuma on siirretty vuodelle 2022.

Jytyllä on oma messuosasto Jyväskylän messu- ja tapahtumakeskus Paviljongissa. Siellä voit osallistua kilpailuun, jossa arvontaan kaikkien osallistuneiden kesken lahjakortteja. Samalla mahdollisuus tutustua Jytyn järjestö- ja nuorisotyön ammattialaryhmän jäseniin sekä kysyä mielen päällä olevia kysymyksiä Jytyn lakimieheltä tai muilta liiton työntekijöiltä. Jytyläisille jäsenille luvassa yllätyslahja, tule ja lunasta oma palkintosi.

Jytyn jäsenille luvassa pientä purtavaa ja juotavaa sekä jytyläistä fiiliksen nostoa ennen iltajuhlaan valmistautumista.

Kampanja koodi: Jyty<3NUORI2021

Huom! Koodi säilyy samana, vaikka tapahtuma on siirretty vuodelle 2022.

Kampanja koodi on voimassa kaikissa lipputyypeissä. Miten kampanjakoodin saa käyttöön?

1. Tee ilmoittautuminen normaalisti Lyyti linkin kautta https://www.lyyti.fi/reg/NUORI2021

2. Valitse kuinka monta lippua haluat alhaalla olevasta valikosta (etu vain jytyläisille jäsenille)

3. Siirry seuraavalla sivulle painikkeella "Jatka" ja täytä yhteyshenkilön sekä osallistujien tiedot pyydetyllä tavalla

4. Siirry vahvistussivulle painikkeella "Jatka". Vahvista annetut tiedot uudelta sivulta. Yhteenvedon alla lukee kohta "Onko sinulla
kampanjakoodi? Täytä tähän "Jyty<3NUORI2021" ja klikkaa päivitä painiketta. Yhteenvedon summaksi on päivittynyt Jytyn jäsenille tarjottu edullisempi vaihtoehto.

5. Valitse maksutapa ja klikkaa "Maksa" painiketta.

6. Täytä pyydetyt laskutustiedot ja klikkaa "Vahvista".

7. Ilmoittautuminen on tehty! Nähdään toukokuussa.