NUORI2020 - valtakunnalliset kasvatuksen ja nuorisotyön päivät

14.-16.1.2020
Valtakunnallinen tapahtuma
Tampere (Tampere-talo)

Nuorisoalan suurtapahtuma NUORI2020 kokoaa 14.–16.1.2020 yhteen reilut 3000 nuorisoalan toimijaa, tekijää ja vaikuttajaa Tampereelle. Jytyn ja NUORI2020-tapahtuman pääyhteistyökumppanuuden tavoitteena on luoda nuorisoalan toimijoille uusia areenoita nuorisotyön ammatillisuudesta ja toimijoiden hyvinvoinnista keskustelemiseen.

HUOM! Jytyn jäsenyydellä saat nyt selvää säästöä! Jytyn jäsenet saavat osallistumismaksustaan 30 euron alennuksen antamalla ilmoittautumisen yhteydessä alennuskoodin: jytyetuXNUORI2020 Jytyn jäsen saa alennuksen osallistumismaksusta riippumatta siitä, mistä hintaluokasta lipun ostaa.

Jytyllä on oma messuosasto Tampere-talolla tapahtuman yhteydessä. Siellä voit osallistua kilpailuun, jossa arvontaan kaikkien osallistuneiden kesken lahjakortteja. Samalla on mahdollisuus tutustua Jytyn nuoriso- ja järjestötyön ammattialaryhmän jäseniin sekä kysyä mielen päällä olevia kysymyksiä Jytyn lakimieheltä tai muilta liiton työntekijöiltä. Jytyläisille jäsenille luvassa yllätyslahja, tule ja lunasta oma palkintosi!

Jytyn jäsenille luvassa 14.1. myöhemmin ilmoitettavassa paikassa Tampere-talolla pientä purtavaa ja juotavaa sekä jytyläistä fiiliksen nostoa ennen iltajuhlaan valmistautumista.

Lue lisää ja ilmoittaudu: NUORI2020