NUORI2019 - valtakunnalliset nuorisotyöpäivät (27.-28.3.2019)

27.-28.3.2019
Valtakunnallinen tapahtuma
Turku (Logomo)

NUORI2019 - valtakunnalliset nuorisotyöpäivät on vuoden 2019 merkittävin nuorisoalan suurtapahtuma. Tapahtuma järjestetään Turun Logomossa 27.-28.3.2019. Jyty toimii tapahtuman pääyhteistyökumppanina ja Jytyn jäsenet saavat tapahtuman osallistumismaksusta alennusta -25 €.

Jytyn messuosastolla infoa, kilpailu ja yllätyslahja

Jytyllä on oma messuosasto NUORI2019-tapahtumassa Logomossa. Siellä voit osallistua kilpailuun, jossa arvontaan kaikkien osallistuneiden kesken lahjakortteja. Samalla mahdollisuus tutustua Jytyn järjestö- ja nuorisotyön ammattialaryhmän jäseniin sekä kysyä mielen päällä olevia kysymyksiä Jytyn lakimieheltä tai muilta liiton työntekijöiltä. Jytyläisille jäsenille luvassa yllätyslahja, tule ja lunasta oma palkintosi.

Keskiviikkona 27.3. klo 16–17 kannattaa suunnata Logomossa Humak-saliin, sillä silloin on luvassa Jytyn luento Työehdot nuorisotyön työpaikoilla -aiheesta. Luennolla saat perustietoa työehdoista kunnissa ja yksityisellä sektorilla. Mahdollisuus kysyä ammattiliiton lakimieheltä mielen päällä olevia ja askarruttavia kysymyksiä työsuhteista ja työsuhteiden ehdoista. Mukana työmarkkinalakimies Heikki Wilén ja työmarkkina-asiamies Veli Vähämäki.

Jytyn jäsenille luvassa samassa tilassa luennon jälkeen, klo 17–17:30, pientä purtavaa ja juotavaa sekä jytyläistä fiiliksen nostoa ennen iltajuhlaan valmistautumista. Lisäksi Allianssi ja Humanistinen Ammattikorkeakoulu toteuttavat yhdessä sosiaalisen median kampanjan, jossa nostetaan esille, kuinka oppilaitoksen alumnit kokevat tapahtuman kantavan teeman eli yhteistyön ja kertovat minkälaisia yhteistyön mahdollisuuksia opinnot ovat heille mahdollistaneet. Jytyn suunnittelija Pekka Laukkanen on mukana kertomassa omasta opintopolustaan sekä työstään Jytyssä.

Jyty tapahtuman pääyhteistyökumppani - Jytyn jäsenille alennusta -25 €

Jyty on NUORI2019-tapahtuman yksi pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyön tavoitteena on luoda yhdessä nuorisoalan toimijoille uusia areenoita nuorisotyön ammatillisuudesta ja toimijoiden hyvinvoinnista keskustelemiseen.

Jyty tuottaa tapahtumaan toimijoiden hyvinvointia ja nuorisotyön ajankohtaisia teemoja käsittelevää ohjelmaa. Lisäksi kaikki jytyläiset voivat osallistua tapahtumaan alennetulla hinnalla. Alennus on -25 € tapahtuman lipuista, se on suunnattu kaikille Jytyn jäsenille ja se on voimassa kaikissa hintaluokissa tapahtumaan saakka.

Alennuksen saa aktivoitua syöttämällä koodin JYTY2019 ilmoittautumislomakkeen alennuskoodikenttään.

Tapahtumasta lisätietoa: www.alli.fi/nuori2019

Lisätietoja Jytyn puolesta antaa suunnittelija Pekka Laukkanen, p. 040 757 9565, pekka.laukkanen@jytyliitto.fi