M/S SOSTE (6.–7.10.2020)

6.-7.10.2020
Valtakunnallinen tapahtuma
Silja Europa (Helsinki-Tallinna-Helsinki)

Jyty on tuttuun tapaan mukana M/S SOSTE -risteilyllä, joka on koulutus- ja verkostoitumistapahtuma. M/S SOSTE on siirtynyt koronaviruksen takia ja pidetään lokakuussa 6.–7.10.2020. Risteilylle tehdyt ilmoittautumiset siirtyvät automaattisesti uuteen ajankohtaan.

Astu laivaan ja tule yhdessä kollegojesi kanssa vuoden 2020 merkittävimpään ammatilliseen tapahtumaan! M/S SOSTE on suunnattu sosiaali- ja terveysalan parissa toimiville järjestöille, kuntien ja valtionhallinnon edustajille, yksityisen sektorin toimijoille sekä muille sidosryhmille. Tapahtuma tarjoaa sisältöjä asiantuntijoille, kehittäjille, johtajille ja päättäjille. Tapahtuma järjestetään nyt neljättä kertaa.

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa järjestöjä, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, kohtaamisia ja verkostoitumista sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä!

Ohjelmateemat ovat: digitalisaatio ja saavutettavuus, eriarvoisuus ja toimeentulon pulmat, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, hyvinvointitalous, hyvä hallinto ja järjestön toimintaedellytykset, ilmastonmuutos ja hyvinvointi, johtaminen ja esihenkilötyö järjestössä, järjestöjen rahoituksen monipuolistaminen, järjestöt palveluntuottajina, järjestöt työllistäjinä ja osallisuuden tarjoajina, kansainvälisyys ja monikulttuurisuus, kulttuurista hyvinvointia, muutokset sosiaali- ja terveyspolitiikan kentällä, tietojohtaminen, tulevaisuuden vapaaehtois- ja kansalaistoiminta, vaikuttaminen ja valmistautuminen kuntavaaleihin, vaikuttavuuden kehittäminen ja osoittaminen ja viestintä.

Jytyllä on tapahtumassa oma messuosastonsa, jossa sinulla on huikea mahdollisuus tulla tutustumaan ammattiliittomme sosiaali- ja terveysalan ammattialatoimintaan ja tapaamaan ammattialaryhmäläisiä sekä osallistumaan arvontaan. Jytyn jäsenille lisäksi luvassa jäsenlahja. Tervetuloa mukaan!

Lue lisää: Ilmoittautumiset ja lisätietoa M/S SOSTE-tapahtumasta