Miten varmistat kilpailukykysi työmarkkinoilla -webinaari (28.10.2021)

28.10.2021 17:00-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Webinaari

Nuoret ja työnhaku-webinaarisarjan kolmannessa osassa (torstaina 28.10.2021 klo 17–19) käydään läpi konkreettisia vinkkejä, kuinka varmistat kilpailukykysi työmarkkinoilla. Harva meistä enää tekee 40-vuotista työuraa saman työnantajan palveluksesta ja jää eläkkeelle kultakello ranteessa. Luennoijana ja työnhakucoachina toimii Erica Ollikainen. Webinaariin voivat osallistua kaikki Jytyn jäsenet.

Illan webinaarin aikana käydään läpi mm. kouluttautumista, urasuunnan vaihdosta ja uusia mahdollisuuksia itsensä kehittämiseen. Erica kannustaa lähtemään, uskaltamaan, etsimään uusia polkuja ja mahdollisuuksia. Näistä kaikista kuulet lisää tässä webinaarisarjan päätöswebinaarissa. Tätä et halua missata.

Erica Ollikainen on sosiaalipsykologi ja rekrytoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt pitkään henkilöstöalalla työllistäen ihmisiä erilaisiin yrityksiin, eri toimialoille ja eri tehtäviin aina teollisuudesta taloushallintoon ja HR-puolelle.

Erica on juuri aloittanut uudessa tehtävässä EY:llä ja vastaa heidän rekrytoinnistaan ja työnantajamielikuvasta. Suurena intohimonaan Erica mainitsee elämän kehittämisen, hakijakokemuksen parantamisen sekä ihmisten auttamisen ja tukemisen eri uran vaiheissa, olivatpa kyseessä sitten työnhakuvinkit, uudelle alalle suuntaaminen tai vain yleinen sparrailu. Hän rakastaa myös kirjoittamista ja hänen ajatuksiaan työelämään, rekrytointiin ja työnhakuun voit käydä lukemassa osoitteessa by-erica.com.

Ilmoittautumiset webinaareihin tämän linkin kautta: link.webropolsurveys.com/S/F78359549CA316DF