Liiallisen työkuormituksen tulos – hengitys, sisään ja ulos – voiko työsi hyvin vai sinä, vai voiko kumpikaan? (Webinaari 13.4.2021)

13.4.2021 17:00-19:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Verkkokoulutus (Teams)

​Ammattiliitto Jytyn nuoriso- ja järjestötyön ammattialaryhmä järjestää webinaarin kaikille lasten ja nuorten parissa työskenteleville tiistaina 13.4.2021 klo 17–19. Illan webinaarin aiheena on "Liiallisen työkuormituksen tulos – hengitys, sisään ja ulos – voiko työsi hyvin vai sinä, vai voiko kumpikaan?"

Kouluttaja illan aikana toimii Panu Vauhkonen. Hän on koulutukseltaan teatteritaiteen maisteri (näyttelijä), tv-dokumenttiohjaaja ja e-tuottaja, joka opiskelee parhaillaan työnohjaajaksi Suomen Psykologisessa Instituutissa.

Vauhkosen ajattelussa keskiössä on ihminen. Hänen mielestään tuottava ja hyvinvoiva organisaatio syntyy, kun ihmisillä on tilaa hengittää, tuntea ja ilmaista omia ajatuksiaan ilman pelkoa.

Ratkaisut haasteisiin löytyvät organisaation sisältä, ihmisistä. Liian paljon tärkeitä ajatuksia ja oivalluksia hukataan, kun niitä ei uskalleta sanoa ääneen. Sinun ajatuksesi ovat tärkeitä.

Tervetuloa mukaan saamaan oivalluksia työhyvinvoinnista ja jaksamisesta. Teemana nostetaan esille myös loppuunpalaminen, sen tunnistaminen ja keinot siitä selviämiseen. Illan aikana mahdollisuus kysyä, keskustella ja reflektoida. Tässä webinaarissa on sinun aikasi loistaa.

Ilmoittautumiset oheisen linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/4AC99794C4494A8F