Kuntamarkkinat (15.–16.9.2021)

15.-16.9.2021
Valtakunnallinen tapahtuma
Verkossa ja Kuntatalolla Helsingissä

Tulevana syksynä 28. Kuntamarkkinat järjestetään ensimmäistä kertaa hybriditapahtumana 15.-16.9.2021 eli verkossa ja Kuntatalolla. Tapahtuman teemaksi on valittu ”Innovatiiviset ja uudistuvat kunnat”, ruotsiksi ”Innovation och förnyelse i kommunerna”. Ohjelmasisällön punaisena lankana on ratkaisukeskeisyys. Miten ja millä välineillä suunnata katse kestävään tulevaisuuteen? Millaisia ovia on avattava, jotta innovaatiot saadaan valjastettua kuntien uudistumisen ja elinvoimaisena säilymisen tueksi?

Kuntamarkkinat tarjoaa kuntien kanssa yhteistyötä tekeville kumppaneille tuttuun tapaan mahdollisuuden esitellä tuotteitaan ja palvelujaan. Paikan päällä oleva kumppaninäyttely keskitetään tänä vuonna Kuntatalon K-kerrokseen. Kaikkiin jo aiemmin osastopaikkavarauksen tehneisiin organisaatioihin otetaan erikseen yhteyttä. Tietoiskut järjestetään pääosin verkossa viimevuotisella mallilla. Kuntaliiton seminaariohjelmaa järjestetään niin ikään verkossa.

Kuntamarkkinoiden verkko-osallistuminen säilyy avoimena ja ilmaisena kaikille julkisen hallinnon, kuntien valtuustojen, yleishyödyllisten järjestöjen ja yhdistysten sekä tapahtumakumppaneiden edustajille, mutta edellyttää rekisteröitymistä ennakkoon. Kuntamarkkinoiden ilmoittautuminen on avattu 11.5.2021.

Ohjelma, ilmoittuminen ja lisätiedot: