Kirkkopäivät (17.-19.5.2019)

17.-19.5.2019
Valtakunnallinen tapahtuma
Jyväskylä

​Kirkkopäivät on valtakunnallinen, vahvasti paikallisväritteinen kaiken kansan kaupunkifestivaali ja avara ikkuna 2000-luvun kirkkoon. Seuraavat Kirkkopäivät järjestetään Jyväskylässä 17. - 19.5.2019. Jyty osallistuu kirkkopäiville omalla näyttelyosastolla ja paikalla mm. Jytyn työmarkkinalakimies Anne Sarvi.

Kirkkopäivien ja Lähetysjuhlien yhteinen viikonloppu kokoaa Jyväskylän seudun asukkaat sekä kirkon työntekijät, luottamushenkilöt ja lähetysväen värikkääseen juhlaan keskelle Suomea toukokuisena viikonloppuna 2019. Työntekijöiden koulutustapahtuman ohella päivät ovat mainio tilaisuus kevätretken järjestämiseen isommallekin porukalle. Lähetysjuhlien maksuton ohjelma tuo kansainvälisyyden ja globaalin kirkon keskelle Jyväskylää.

Laatuohjelmaa kohtuuhintaan

Kirkon ja kristillisten järjestöjen työntekijöille suunnattu koulutuksellinen ohjelmakokonaisuus sijoittuu perjantain alkuiltapäivästä lauantai-iltapäivään. Jyväskylän Yliopiston alueelle sijoittuvan koulutusosion hinta on vain 80 euroa. Työntekijöille suunnatussa ohjelmassa painottuvat erityisesti:

• kasvatus, koulutus ja työ

• diakonia ja hyvinvointi

• kansainvälisyys ja lähetys

Ohjelmassa on oma kokonaisuutensa myös seurakuntien luottamushenkilöille. Vinkki! Soveltuisiko kirkon toimintaa monipuolisesti peilaava viikonloppu sisäänajona oman seurakuntasi luottamustoimissa aloittaneille?

Majoitusvaraukset hoitaa keskitetysti Jkl Booking. Varmista mieluinen majoitus ja tee varaus vaikka saman tien Majoitukset-sivulla.

Koko ohjelma julkaistaan ja lipunmyynti avautuu vuodenvaihteessa.

Lue lisää: www.kirkkopaivat.fi