Jyty-klubi (4.6.2019)

4.6.2019 16:15-19:00
Helsinki (Ravintola Cactus)

Tervetuloa Jyty-klubiin 4.6.2019 ravintola Cactukseen. Suuren suosion neljä vuotta sitten Jyty-klubissa saavuttanut Olli Bul Anikari palaa Jyty-klubi iltaan kesäkuussa. Meillä on ilo kutsua myös sinut ja työkaverisi mukaan viettämään rentoa slangi-iltaa kanssamme hyvän meksikolaisen ruuan kanssa.

Lähde siis mukaan työpäivän jälkeen klubille ja ota mukaan työkaverisi, vaikka hän ei olisikaan Jytyn jäsen. Ilta maksaa sinulle 10€ ja mikäli otat työkaverin mukaan, niin hän pääsee ilmaiseksi. Hinta sisältää hyvää ruokaa, yhden hanatuotteen (olut, siideri, lonkero tai virvoitusjuoma) ja Olli Bul Anikarin esityksen.

Paikkana toimii ravintola Cactus, (entinen Aremin talo), jonne pääsee sporalla numero 1 ja dösillä 51, 61, 64, 66, 67, 611, 614, 615, 616, 617, 621 ja 622 (Koskelantien pysäkki) katso takempi paikka kartalta.

Menu seivovasta pöydästä

• Salaattia

• Riisiä

• Paistettuja kasviksia

• Kanafajitas (tortillan voi täyttää itse)

Milloin ja missä?

Tiistaina 4.6.2019 Ravintola Cactus

• klo 16:15 Tilaisuus ja ruokailu alkaa

• klo 16:30 Muutama sana Jytystä

• klo 17:30 Olli Bul aloittaa

• klo 19:00 Ohjelma päättyy ja ilta jatkuu oman aikataulun mukaan

Voit saapua klubiin yksin tai työkaverin kanssa, hinta on silti sama.

Hinta: 10€/ jäsen
Hinta: 10€/ jäsen + 0 € työkaveri
Maksu maksetaan etukäteen Jytyn tilille. Maksuohjeet saat ilmoittautumisen jälkeen saapuvassa sähköpostissa.

Mikäli saavut työkaverin kanssa, niin muistakaa molemmat ilmoittautua tilaisuuteen alla olevasta linkistä. Huomioi, että sama vahvistusviesti tulee sekä sinulle että työkaverillesi sähköpostiin, jos ilmoitat seuralaisen. Osallistumismaksu 10 € tulee kuitenkin maksaa vain kerran!

Tilaisuuteen voit ilmoittautua tästä 28.5. mennessä.

Mukaan mahtuu 80, varaa paikkasi siis nyt.
Tilaisuuden peruutus ilman kuluja on mahdollista 31.5. saakka.
Tämän jälkeen perimme "no show" maksun, joka on 15 €.

Lisätietoja tilaisuudesta saat aluetoimistosta Jarmolta tai Satu-Maaritilta.
(jarmo.raappana(at)jytyliitto.fi tai satu-maarit.urtti(at)jytyliitto.fi)

Klubi-terveisin Etelä-Suomen aluetoimisto

Olli Bul Anikari

Vapaamuotoinen luonnehdinta itsestäni. Nimeni on Pertti Olavi Anikari, mutta käytän taiteilijanimeä "OlliBull" koska minua sillä nimellä jo lapsena nimiteltiin.

Musiikki

Sanoitan ja sävellän lauluja pääasiassa Stadin slangilla. Olen esiintynyt ympäri Suomea. Vuonna 2006 syntyi CD- levy, “Slangi on Swengiä”. Siinä on 17 biisiä, joista jokunen oma sävellys ja omia slangisanoituksiani muutamiin covereihin, kuten “Dirty Old Town” ja “Streets of London”. Mukana on myös Stadin lauluperinteen traditionaaleja, kuten “Niin gimis on Stadi”.