Edunvalvonnan perusteet hallituksen jäsenille -webinaari (16.11.2021)

16.11.2021 16:30-18:00
Valtakunnallinen tapahtuma
Webinaari

​Webinaarissa käsitellään yhdistyksen hallituksen jäsenten vastuuta ja tehtäviä yhdistyksen jäsenten edunvalvonnan näkökulmasta.
Ammattiliitto Jytyn sääntöjen mukaan jäsenten työsuhteiden edunvalvonta on yhdistyksen pääasiallinen tehtävä. Webinaarissa
käsittelemme aihetta myös käytännön toiminnan näkökulmasta.

Voimassa olevat työehtosopimukset ovat umpeutumassa ja jäsenten työpaikoilla tapahtuu paljon muutoksia. Luottamusmiehet kaipaavat
hallituksen apua ja sparrausta. Näin ollen edunvalvonnan merkitys korostuu näinä muutoksen aikoina. Webinaarissa pohditaan myös käytännön toimia kehittyvän edunvalvonnan toteuttamiseksi. Aiheen kouluttajina toimivat Jyty Pohjois-Suomen alueasiamiehet Anssi Vuolio, Minna Eskelinen ja Jarmo Raappana.

Koulutus on tarkoitettu Jytyn järjestö- ja yhdistysaktiiveille, henkilöstönedustajille ja muille kiinnostuneille. Ilmoittautuminen webinaareihin tapahtuu alla olevan linkin kautta. Teams-linkki webinaariin lähetetään koulutusta edeltävänä päivänä klo 12.

Ilmoittaudu tästä: link.webropolsurveys.com/S/4F144C508FC6B68F