Ammatillisen kehittymisen ilta: Ongelmia työsuhteessa? - Ei hätää, Jyty on apunasi

5.11.2019 16:30-19:00
Pori (Original Sokos Hotel Vaakuna)

Maksetaanko Sinulle oikeaa palkkaa? Noudattaako työnantaja työehtosopimusta? Mitkä ovat luvallisia (ja palkallisia) poissaolon syitä? Vaatiiko työnantaja tekemään ylitöitä, mutta korvauksen saa vain tunti tunnista vapaa-aikana? Peruttiinko vapaapäiväsi edellisenä iltana sijaisten puutteen vuoksi? Jos epäilet, ettei kaikki ole ihan kunnossa, nyt on tilaisuus varmistaa asia, ja kysyä sitä suoraan Jytyn lakimieheltä!

Jos kaikki on kunnossa, loistavaa, onnittelut! Tule silti mukaan, jos kiinnostaa tietää yhtä sun toista tärkeää työsuhteen laki- ja tes-kiemuroista. Ja ota mukaan työkaverisi, vaikkei hän olisikaan Jytyn jäsen. Varsinkin, jos hänellä on jotain epäselvää / kysyttävää työsuhteessaan.

Aika ja paikka:

ti 5.11. klo 16:30 – 19:00, Pori (Original Sokos Hotel Vaakuna)

Ohjelma:

16.30            Tarjolla paria eri salaattia, leipä + levite, lasillinen viiniä, kahvi/tee

17.15            Tilaisuuden avaus, Länsi-Suomen alueen alueasiamies Satu Leivonsalo

Pari sanaa Jytystä ja Jytyn ammattialatoiminnasta

Työsuhteen ongelmia ja niiden ratkaisuja, Jytyn työmarkkinalakimies Heikki Wilén

Käydään läpi osallistujien etukäteen lähettämiä kysymyksiä ja ratkaisuja niihin sekä muutamia tyypillisimpiä Jytyn jäsenten työsuhdeongelmatilanteita.

Vapaata keskustelua

19.30            Tilaisuus päättyy viimeistään

Ilmoittautuminen

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille, kutsu siis myös työkaverisi mukaan. Hänen ei tarvitse olla Jytyn jäsen.

Tilaisuuteen mahtuu 50 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ps. Voit välittää ilmoittautumislinkin työkaverillesi, jolloin hän voi ilmoittautua itse tilaisuuteen.

Lisätietoja: Satu Leivonsalo, Länsi-Suomen alueasiamies

Lämpimästi tervetuloa!