Keneen sinä luotat -kiertue 8.9.-31.10.2014

8.9.-31.10.2014
Valtakunnallinen tapahtuma

Keneen sinä luotat? -kampanja kiertää 8. syyskuuta alkaen kuntien, seurakuntien ja yksityisten alojen työpaikoilla edistämässä luottamusmiestoimintaa. Kampanja kiertää koko Suomen ja vierailee noin 45 paikkakunnalla.

Aluekierrokselle ja työpaikkakäynneille osallistuvat Jytyn puheenjohtajan Maija Pihlajamäen johdolla Jytyn keskustoimiston, aluetoimistojen ja paikallisyhdistysten väki. Tilaisuuksiin kutsutaan myös työnantajien, kuten kuntien edustajia sekä mediaa. Yhden päivän aikana voidaan vierailla usealla työpaikalla.

Jäsenet ja muut osallistujat voivat tilaisuuksissa esittää edunvalvontaan liittyviä kysymyksiä ja keskustella ajankohtaisista aiheista. Lisäksi annetaan opastusta mm. työttömyysturvasta, jäseneduista ja liittymisestä. Kiertueen aikana julkaistaan jäsenkyselyn valtakunnalliset ja alueelliset tulokset ja näihin liittyvät tiedotteet, joissa tarkastellaan mm. työhyvinvointia, työssä jaksamista, liikkumista, terveyttä sekä säästötoimenpiteiden kohteeksi joutumista. Voit seurata kampanjaa facebookissatwitterissä ja youtubessa aihetunnisteella #keneenluotat