Ilosaarirock (12.-14.7.2019)

12.-14.7.2019
Joensuu

Tule mukaan rokkaamaan Jytysti! Myös tänä vuonna Itä-Suomen nuoret Jytyläiset lähtevät Ilosaarirockiin! Tervetuloa mukaan mahtavaan seuraan! Saat kolmen päivän Ilosaarirock-lipun omavastuuhintaan 75 € (normaalisti 159,50 €). Hintaan kuuluu 3 päivän lippu perjantai-sunnuntai 12.-14.7. sekä festarihenkinen lounas lauantaina 13.7. Tervetuloa mukaan!

Ilosaarirockiin on myös mahdollista saada majoitus soluasuntolassa. Asuntolassa on yhteiset makuuhuoneet ja yhteinen keittiö. Majoitus on osoitteessa Kaislakatu 8, joka on kävelymatkan päässä festarialueesta. Majoitus maksaa 25€/vrk, pe-su maksaa 50€. Majoitukseen mahtuu 10 ensimmäistä ilmoittautujaa ja majoitus laskutetaan erikseen myöhemmin.

- Ilmoittautumislomake tapahtumaan tästä

Huom! Ilmoittautumisaikaa on jatkettu ja mukaan mahtuu vielä muutama jytyläinen nuori. Ilmoittautuminen viimeistään perjantaina 14.6.2019 mennessä.

Jäsenetu on henkilökohtainen ja vain jytyläisille. Mikäli kaikki liput loppuvat ennen osallistumisajan päättymistä, kerromme siitä ilmoittautumissivulla. Huom. Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova.

Tervetuloa mukaan rokkaamaan!

Yhteyshenkilöt:
Niina Tarvainen, niina.tarvainen@gmail.com
Henriikka Väisänen, henriikka_vaisanen@hotmail.com

Ilosaarirock 2019

Ilosaarirock on kolmepäiväinen festivaali, joka järjestetään Joensuun Laulurinteellä järven rannalla, kaupungin keskustan tuntumassa. Festivaalialueella on viisi esiin-tymislavaa ja paljon erilaista oheisohjelmaa. Tutustu tarkempaan ohjelmaan (julkaistaan kevään aikana): www.ilosaarirock.fi/2019/