Jytyn Megaristeily 3.-5.5.2019

Kuva: Tallink Silja​

​Tule yhdessä työkavereidesi kanssa Jytyn vuoden 2019 merkittävimpään jäsentapahtumaan - Jytyn Megaristeilylle Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyökumppaneille. Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!

Aika ja paikka: 3.-5.5.2019, M/S Silja Symphony (Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa työelämää, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, ammattialakohtaamisia sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä. Tämä on tilaisuus verkostoitua ja tavata muita ympäri Suomea saapuneita jytyläisiä, joten älä jää rannalle.

Ennen risteilylle lähtöä järjestetään laivalla liittovaltuuston kokous ja aluetapaamiset 3.5. Aluetapaamisiin voivat osallistua myös yhdistysten puheenjohtajat.

Tämä sivusto toimii Jytyn Megaristeilyn kotisivuina. Koko risteilyn ohjelma tammikuussa  ja muu materiaali tullaan lisäämään tälle sivustolle.

Aikataulu ja ohjelma:

Laiva lähtee Helsingin Eteläsatamasta, Olympiaterminaalista perjantaina 3.5. klo 17.00 ja palaa sunnuntaina 5.5. klo 10.30. Risteilyn aikana on mahdollista käydä maissa Tukholmassa. Katso risteilyohjelma omalta sivultaan. Tarkemmasta Jytyn järjestämästä ohjelmasta tiedotetaan alkuvuoden aikana.

Kuljetukset:

Jyty kustantaa Matkavekan kautta risteilylle tehtävät liityntäkuljetukset, jotka löydät varaussivuilta. Mikäli matkatoimisto on hoitanut yhteiskuljetukset paikkakunnaltasi, muita matkustustapoja ei tällöin korvata.Matkakulut kotoa yhteiskuljetukseen korvataan yli 50€ osalta. Mikäli yhteiskuljetusta ei ole, Jyty korvaa risteilyyn osallistuville kulut edullisimman matkustustavan mukaan. Kannatusjäsenten liityntäkuljetuksia Helsinkiin ei makseta, mutta muuten risteilylle he voivat osallistua. Lue tarkemmin matkustusohjeesta

Oman yhdistyksen tuki:

Ennen varaamista, tiedustele omalta yhdistykseltäsi mahdollisuutta tukea risteilymaksussa ja varauksien hoitamisessa. Yhdistys nimeää yhden henkilön, joka hoitaa varaukset ja lipputilaukset Matkavekkaan. Mikäli yhdistyksesi tekee ryhmävarauksen, älä enään itse erikseen ilmoittaudu. Mikäli maksat risteilyn, voit tehdä varauksen suoraan allaolevasta linkistä. Varaudu ilmoittautuessasi kertomaan osallistujien nimet, jäsennumerot, sähköpostiosoitteet sekä laskutusosoite. Lisäksi tarvitaan mahdolliset ruoka-allergiat sekä toive hyttiseurasta.

Hinnat: esim. B-hytti 2:lle 211 € / hlö sisältäen kaikki ruokailut (2 x buffet ja 2 x aamupala), liityntäkuljetukset ja koko Jytyn ohjelman. Muut hinnat näet varaussivulta.

Ilmoittautuminen ja varaukset:

Ilmoittautuminen tapahtuu yhteistyökumppanimme Matkavekan sivuilta. Hyttiluokkia ja -vaihtoehtoja löytyy useita, joten jokaiselle löytyy sopiva vaihtoehto. Huomioi, että ilmoittautuessa tarvitset jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortistasi tai kirjautumalla Jytyn kotisivujen vasemmasta yläreunasta Jytyn sähköiseen asiointipalveluun.

Matkatoimisto Matkavekka toimii vastuullisena matkanjärjestäjänä. Matkavekan nettisivuilta löytyy yksityiskohtaiset ohjeet matkustamisesta ja korvattavista kuluista. Tutustu matkaehtoihin.

Lisätietoja: Matkavekka, puh. 020 120 4000, avoinna ma-pe 9-17 ja su 10-14.

Majoitus Helsingissä sitä tarvitseville:

Jos on tarvetta majoittua Helsingissä ennen risteilyä 2.-3.5. tai sen jälkeen 5.-6.5., Jyty on pyytänyt tarjouksen ja majoituskiintiön Original Sokos Hotel Vaakunasta (Asema-aukio 2, Helsinki). Tällöin jäsenet maksavat majoituksensa itse. Huonehinta 120 EUR / 1hh Standard ja 140 EUR / 2hh Standard. Majoitusvaraukset 4.4. klo 20. mennessä. Varausta tehtäessä mainittava varauskoodi "Jyty risteily".

"Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!"