Jytyn Megaristeily 3.–5.5.2019

Taustakuva: Tallink Silja​

​Tule yhdessä työkavereidesi kanssa Jytyn vuoden 2019 merkittävimpään jäsentapahtumaan – Jytyn Megaristeilylle Tukholmaan 3.–5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyökumppaneille. Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten älä jää rannalle!

Aika ja paikka: 3.–5.5.2019, Silja Symphony (Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa työelämää, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, ammattialakohtaamisia sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä. Tämä on tilaisuus verkostoitua ja tavata muita ympäri Suomea saapuneita jytyläisiä.

Ennen risteilylle lähtöä pe 3.5. klo 11.30 – 16.30 järjestetään laivalla liittovaltuuston kokous ja aluetapaamiset, jonne voivat osallistua liittovaltuutetut, liittohallituksen jäsenet, alueen nuorisovastaavat ja ja yhdistysten puheenjohtajat.

Tämä sivusto toimii Jytyn Megaristeilyn kotisivuna. Megaristeilyn tarkka ohjelma ja kaikki muu materiaali lisätään tälle sivustolle.

Aikataulu ja ohjelma:

Laiva lähtee Helsingin Olympiaterminaalista (Olympiaranta 3) perjantaina 3.5. klo 17.00 ja palaa sunnuntaina 5.5. klo 10.30. Risteilyn aikana on mahdollista käydä maissa Tukholmassa. Katso risteilyohjelma omalta sivultaan. Tarkemmasta Jytyn järjestämästä ohjelmasta tiedotetaan alkuvuoden aikana.

Kuljetukset:

Jyty kustantaa Matkavekan kautta risteilylle tehtävät liityntäkuljetukset, jotka löydät varaussivuilta. Mikäli matkatoimisto on hoitanut yhteiskuljetukset paikkakunnaltasi, muita matkustustapoja ei tällöin korvata.Matkakulut kotoa yhteiskuljetukseen korvataan yli 50€ osalta. Mikäli yhteiskuljetusta ei ole, Jyty korvaa risteilyyn osallistuville kulut edullisimman matkustustavan mukaan. Kannatusjäsenten liityntäkuljetuksia Helsinkiin ei makseta, mutta muuten risteilylle he voivat osallistua. Lue tarkemmin matkustusohjeesta

Oman yhdistyksen tuki

Ennen varaamista, tiedustele omalta yhdistykseltäsi mahdollisuutta tukea risteilymaksussa ja varauksien hoitamisessa. Yhdistys nimeää yhden henkilön, joka hoitaa varaukset ja lipputilaukset Matkavekkaan. Mikäli yhdistyksesi tekee ryhmävarauksen, älä enään itse erikseen ilmoittaudu. Mikäli maksat risteilyn, voit tehdä varauksen suoraan allaolevasta linkistä. Varaudu ilmoittautuessasi kertomaan osallistujien nimet, jäsennumerot, sähköpostiosoitteet sekä laskutusosoite. Lisäksi tarvitaan mahdolliset ruoka-allergiat sekä toive hyttiseurasta.

Matkustusohje ja matkalaskulomake

Ilmoittautuminen ja varaukset:

HUOM! Ilmoittautuminen megaristeilylle Jytyn sopimalla varauksella on päättynyt 4.4.
Lentokoneella tehtävien liityntäkuljetuksien myynti loppui jo 3.4.

Ilmoittautuminen tapahtuu yhteistyökumppanimme Matkavekan sivuilta. Hyttiluokkia ja -vaihtoehtoja löytyy useita, joten jokaiselle löytyy sopiva vaihtoehto. Huomioi, että ilmoittautuessa tarvitset jäsennumerosi, jonka löydät jäsenkortistasi tai kirjautumalla Jytyn kotisivujen vasemmasta yläreunasta Jytyn sähköiseen asiointipalveluun.

Matkatoimisto Matkavekka toimii vastuullisena matkanjärjestäjänä. Matkavekan nettisivuilta löytyy yksityiskohtaiset ohjeet matkustamisesta ja korvattavista kuluista. Tutustu matkaehtoihin.

Lisätietoja: Matkavekka, puh. 020 120 4000, avoinna ma-pe 9-17 ja su 10-14.

Hinnat: esim. B-hytti 2:lle 211 € / hlö sisältäen kaikki ruokailut (2 x buffet ja 2 x aamupala), liityntäkuljetukset ja koko Jytyn ohjelman. Muut hinnat näet varaussivulta.

Hinta sisältää:

• Risteily valitussa hyttiluokassa

• buffetillallinen ja meriaamiainen (menopaluu)

• Jytyn järjestämä ohjelma

• varustamon risteilyohjelma

• Matkavekan bussikuljetus tai Finnairin lennot kotipaikkakunnalta Helsinkiin ja takaisin

Lisämaksusta:

Huom! Päiväretkille voi kysyä vielä vapaita paikkoja satamassa (Olympiaterminaali) Matkavekan pisteellä lähtöselvityksen yhteydessä pe 3.5.

• Opastettu vierailu Kansallismuseossa, 29 e/hlö, 2,5 t (lähtö 10.30, paluu laivalle n. 13.00)

• Kuninkaallinen Tukholma-kiertoajelu, 39 e/hlö (lähtö 10.15, paluu laivalle n. 13.00)

• Kuljetus Mall of Scandinavia-ostoskeskukseen, 19 e/hlö (lähtö 10.15, paluu n. 13.00)

• Ei-jäsen 80 e/hlö

• Keittolounas 4.5. laivalla (iltapäivällä), 15 e/hlö

Matka-asiakirjat:

Suomen kansalaisilta ei vaadita passia. Matkalla tulee olla kuitenkin mukana viranomaisen myöntämä asiakirja, jolla voit tarvittaessa todistaa henkilöllisyytesi. Henkilöllisyyden todistamiseen kelpaa passi tai sirullinen henkilökortti.

Muuta tietoa:

Ikäraja 18 v.

Majoitus Helsingissä sitä tarvitseville:

Jos on tarvetta majoittua Helsingissä ennen risteilyä 2.-3.5. tai sen jälkeen 5.-6.5., Jyty on pyytänyt tarjouksen ja majoituskiintiön Original Sokos Hotel Vaakunasta (Asema-aukio 2, Helsinki). Tällöin jäsenet maksavat majoituksensa itse. Huonehinta 120 EUR / 1hh Standard ja 140 EUR / 2hh Standard. Majoitusvaraukset 4.4. klo 20. mennessä. Varausta tehtäessä mainittava varauskoodi "Jyty risteily".

"Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!"