Kuntavaalit 2021

​

Kuntavaalien ennakkoäänestys on 26.5.–8.6. ja vaalipäivä sunnuntaina 13.6. Tutustu jytyläisiin kuntavaaliehdokkaisiin tällä Jytyn kuntavaalisivustolla. Äänestämällä vaikutat siihen, kuinka sinun asioista päätetään niin kuntalaisena kuin kunta-alan työntekijänä.

Ammattiliitto Jytyn tavoitteet kuntavaaleissa on sisällytetty keskusjärjestömme STTK:n tavoitekoosteeseen yhdessä useiden muiden STTK:n liittojen kanssa. Lue lisää tavoitteista STTK:n nettisivuilta kohdasta Materiaalit.

Jytyn jäsenet esittelevät itsensä lyhyesti kuvan kanssa Jyty-lehdessä ja tällä kuntavaalisivustolla. Esittelemme kaikki ehdokastietonsa lähettäneet jytyläiset ehdokkaat puolueittain, kunnittain ja mahdollisten valitsijayhdistysten osalta. Ammattiliitto Jytyn logon käyttö ehdokkaiden vaalimainonnassa ei ole sallittua. Lue tarkemmat ohjeet ehdokastietojen lähettämisestä tämän sivun lopusta.

Jytyläiset kuntavaaliehdokkaat:

Tapahtumat

STTK:n ja sen jäsenliittojen (ml. Jyty) kuntavaalitavoitteet ja kyselytutkimukset

Lisätietoja kuntavaaleista:

Jytyläinen kuntavaaliehdokas - esittele itsesi

Arvoisa jytyläinen kuntavaaliehdokas! Sinulla on mahdollisuus esitellä itsesi lyhyesti kuvan kanssa Jyty-lehden numerossa 2, joka ilmestyy 25.3. sekä lisäksi liiton nettisivuilla www.jytyliitto.fi. Nettisivuille ehdokastietoja täydennetään tarvittaessa vielä 4.5.2021 saakka.

Esittelemme puolueittain,kunnittain ja valitsijayhdistyksittäin kaikki ehdokastietonsa lähettäneet Jytyn jäsenyhdistyksiin kuuluvat Jytyn jäsenet. Ehdokastiedot kootaan näille sivuille. Jytyn ehdokasesittelysivusto netissä avataan maanantaina 22. maaliskuuta.

Lähetä siis tietosi 12.3. mennessä, jos haluat että ne julkaistaan 25.3. ilmestyvässä Jyty-lehdessä, sähköpostitse osoitteeseen tuomas.muhonen@jytyliitto.fi tai kirjeitse osoitteella: Jyty-lehti, Asemamiehenkatu 4, 00520 Helsinki.

Ammattiliitto Jytyn logon käyttö ehdokkaiden vaalimainonnassa ei ole sallittua.

Julkaisemme seuraavat tiedot ehdokkaista:

• Kasvokuva (vain sähköisessä jpeg-muodossa)
  • Ehdokkaan nimi
  • Koulutus/tutkinto (esim. tradenomi, merkonomi jne.)
  • Nykyinen työtehtävänimike
  • Puolue
  • Paikkakunta, jossa ehdokkaana
  • Mahdollinen oma vaalisivuosoite / sosiaalisen median osoite (esim. Facebook)