Ammatilliset opintopäivät

Jyty järjestää kaikille jäsenille suunnattuja, lähinnä viikonloppuihin sijoittuvia laadukkaita ammatillisia opintopäiviä, joissa panostamme laadukkaisiin kouluttajiin ja monipuolisiin aihepiireihin.

Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta. Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan. Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Kaksipäiväisen ammatillisen opintopäivän hinta on tavallisesti noin 150-210 € täysihoidolla kahden hengen huoneessa. Hinta muodostuu pelkästään ulkoisista kustannuksista eli majoitus- ja ruokailukustannuksista. Ilman majoitusta hinta on noin 100 €.

Yksipäiväiset opintopäivät ovat maksuttomia jäsenille.

Kannattaa tulla mukaan Jytyn ammatillisille opintopäiville. Vuonna 2020 osanottajien halukkuus osallistua myös jatkossa opintopäiville oli 4,82 (asteikolla 1-5) ja osanottajista 98 % on valmis suosittelemaan opintopäiviä myös muille.

Opintopäivät ovat avoimia kaikille jäsenille.

Ammattialaryhmät järjestävät ammattialaan liittyviä webinaareja. Näistä ilmoitetaan ammattialakirjeissä sähköpostitse. Webinaarit ovat pääsääntöisesti arki-iltaisin ja maksuttomia.