Yksityisen alan neuvottelupäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 27.4.2022
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Jytyn yksityisen alan henkilöstön edustajien neuvottelupäivässä käydään läpi ajankohtaisia yksityisalojen työehtosopimuksiin liittyviä asioita ja Tes-ryhmien edunvalvontaa sopimusaloittain.

Päivä kokoaa yhteen saman työpaikan ja sopimusalan jäseniä. Neuvottelupäivä antaa tietoa ja tukea yksityisen alan henkilöstön edustajalle hänen tehtävissään.​​ Päivien aikana osallistujat tutustuvat muiden yksityisen alan yhdistyksissä toimiviin henkilöstönedustajiin sekä vaihtavat kokemuksia toimivista käytännöistä. Neuvottelupäivillä keskustellaan omaan työhön ja työpaikkaan liittyvistä ajankohtaisista teemoista, työehtosopimuksista ja kehitysnäkymistä.

Neuvottelupäivät antavat sinulle tietoa ja tukea tehtävässäsi.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet ja luottamusmiehet. Lisäksi pääsääntöisesti edellä mainittujen varaedustajilla (vaihtelee eri sopimusalojen välillä).

Lisätietoja

Lisätietoja käytännön järjestelyistä koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Neuvottelupäivien ohjelma lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 020 789 3760 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.