Yksityisen alan neuvottelupäivät PERUTTU

Kirkkonummi
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 27.4.2022
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Yksityisalalojen neuvottelupäivät on peruttu ja siirretään syksyyn. uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin,

Kurssin sisältö

Jytyn yksityisen alan henkilöstön edustajien neuvottelupäivässä käydään läpi ajankohtaisia yksityisalojen työehtosopimuksiin liittyviä asioita ja Tes-ryhmien edunvalvontaa sopimusaloittain.

Päivä kokoaa yhteen saman työpaikan ja sopimusalan jäseniä. Neuvottelupäivä antaa tietoa ja tukea yksityisen alan henkilöstön edustajalle hänen tehtävissään.​​ Päivien aikana osallistujat tutustuvat muiden yksityisen alan yhdistyksissä toimiviin henkilöstönedustajiin sekä vaihtavat kokemuksia toimivista käytännöistä. Neuvottelupäivillä keskustellaan omaan työhön ja työpaikkaan liittyvistä ajankohtaisista teemoista, työehtosopimuksista ja kehitysnäkymistä.

Neuvottelupäivät antavat sinulle tietoa ja tukea tehtävässäsi.

Yksityisalojen neuvottelupäivä 2022 ohjelma.docx

Liiton asiantuntijoiden johdolla päivitetetään ajankohtainen työmarkkina- ja edunvalvontatilanne. Kuullaan sopimusmuutokset sekä paneudutaan perhevapaa ja yt lain uudistuksiin. Sopimusalakohtaisissa työryhmissä päivität oman sopimusalasi tiedot ja taidot sekä pääset verkostoitumaan oman alasi kollegoiden kanssa.

Nyt kun työelämä ja yritykset ovat uuden tilanteen edessä? Henkilöstönedustajat ovat se porukka, joka puskee uudistuksia eteenpäin työpaikoilla ja silloin työn ilo on koetuksella. Jopa rautaisimmat henkilöstönedustajat tarvitsevat aika ajoin valmentajaa tai sparraajaa. Lähdemme Johannes "Hatsolo" Hattusen johdolla kohottamaan porukan tiimihenkeä ja yhteisöllisyyttä. Hatsolo on kokenut motivaatio- ja keynote-puhuja sekä valmentaja joka aina valmis laittamaan itsensä likoon, käärimään hihat ylös ja aloittamaan hommat. Hän on työskennellyt lukuisien yritysten, koulujen ja urheiluseurojen kanssa niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Hänen luennolta saadaan lisää positiivista asennetta ja rohkaisua sekä vastuunottoa omasta sekä yrityksen hyvinvoinnista. Työ iloa ja avoimuutta ammattitaidon kehittämiseen. ”Hatsolon ainutlaatuiset esiintymiset ovat kokemuksia, jotka ihastuttavat, itkettävät, naurattavat ja jäävät poikkeuksetta kuulijoiden mieleen.”

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet ja luottamusmiehet. Lisäksi pääsääntöisesti edellä mainittujen varaedustajilla (vaihtelee eri sopimusalojen välillä).

Koulutuspaikka

Lisätietoja

Lisätietoja käytännön järjestelyistä koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Neuvottelupäivien ohjelma lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 020 789 3760 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset - päivät on peruttu ja siirretään syksyyn 22, aika ilmoitetaan myöhemmin

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.