Sosiaalialan ammatilliset opintopäivät

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 27.9.2020
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin ohjelma

Koronaepidemian aika pyrimme järjestämään koulutustilaisuudet turvallisesti. Hankimme riittävän suuren koulutustilan, jotta voimme huomioida turvavälit sekä pyrimme järjestämään ruokailut väljästi sekä välttäen ruokailua samanaikaisesti muiden ryhmien kanssa.

Opintopäivien pitopaikkana on Holiday Club Tampereen Kylpylä (Lapinniemenranta 12, 33180 Tampere).

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi koulutusvastaavaan, joka hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Kurssipaketti kahden hengen huoneessa 180  €.

Kurssipaketti ilman majoitusta ja iltabuffettia 80 €.

Yhden hengen huoneen lisämaksu 55 €.

Kurssipaketti majoituksella mutta ilman iltabuffettia 155  €. Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä, jos et osallistu iltabuffettiin.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä

Osallistumisoikeus

Jytyn sosiaalialalla työskentelevät jäsenet.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, tällöin osallistumismaksu on 200 korkeampi €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.

Voit ilmoittautua myös ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumislomakkeen voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen koulutus@jytyliitto.fi