Sosiaalialan ammatilliset opintopäivät

Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin ohjelma

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi koulutusvastaavaan, joka hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Kurssipaketti kahden hengen huoneessa (sis. iltabuffetin) 204  €.

Kurssipaketti ilman majoitusta ja iltabuffettia 103 €.

Yhden hengen huoneen lisämaksu 46 €.

Kurssipaketti majoituksella mutta ilman iltabuffettia 174  €. Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä, jos et osallistu iltabuffettiin.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä

Osallistumisoikeus

Jytyn sosiaali- ja terveysalalla työskentelevät jäsenet.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, tällöin osallistumismaksu on 200 korkeampi €.

Kohderyhmä on sosiaalialalla työskentelevät, joiden asiakaskunta on vauvasta vaariin.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisesta lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.