Sihteeri- hallinto ja ICT-alan ammatilliset opintopäivät

29.2.-1.3.2020
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 2.2.2020
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö ja ohjelma

Uudistuva sihteeri,- hallinto,- ja ict alan opintopäivät ovat ammatillinen kohtaamispaikka, joka tarjoaa tuoretta tietoa, uusia näkökulmia ja painavia puheenvuoroja rentoa yhdessäoloa unohtamatta.

Tervetuloa mukaan kehittämään osaamista, viihtymään ja verkostoitumaan!

Oman alan opintopäivät tarjoavat erinomaisen tilaisuuden uusien tietojen ja näkökulmien saamiseen, ideoiden kehittelyyn ja testaamisen sekä kokemusten ja hyvien käytäntöjen vaihtoon. Pääset syventymään tehtäväsi ytimeen ja oman työroolisi kehittämiseen.

Työelämä vaatii erikoistumista ja kohtelee armottomasti paikallaan pysyviä. Tulevaisuuden ammattilaiset ovat moniosaajia, asiantuntijoita, taitavia pelinrakentajia ja viestijöitä. Jytyn opintopäivät tiivistää teemat kahteen tehokkaaseen päivään!

Työhön kuuluu uuden tiedon ja muutoksen omaksumista, hallintaa ja soveltamista sekä yhteistyötä eri tahojen kanssa. Koska työ vaatii hyvää koordinointikykyä, stressinsietoa, oma-aloitteisuutta sekä tieto- ja viestintätekniikan hallintaa niin koulutuksessamme keskitymme juuri sihteeri ja hallintotyön ammattilaisten työhön, hyvinvointiin sekä ajankohtaisiin asioihin.

Opintopäivät tarjoavat tilaisuuden kuulla ja keskustella työelämän ajankohtaisista asioista sekä omaan työhön liittyvistä hyvistä käytännöistä kollegoiden kanssa.

Osallistumisoikeus ja vahvistus paikasta

Opintopäivät ovat suunnattu kaikille Jytyn sihteeri ja hallintotyöntehtävissä toimiville jäsenille. Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei Jytyn jäseniä, mutta tällöin osallistumismaksu on 200€ korkeampi.
  • ​​

Erilliset saunat miehille ja naisille sijaitsevat -1 kerroksessa, aivan kuntosalin vieres

Kustannukset ja matkustaminen

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan ja sovi kurssikustannuksista. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin yhteys yhdistykseen ei ole välttämätöntä. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Liitto maksaa osallistujan matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan Jytyn  koulutuksen matkustusohjeen mukaan.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 551 2130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.