STTK / Jyty - henkilöstön edustajien Työn tulevaisuus -seminaari

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 13.9.2021
Koulutuksen tyyppi: Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus; Luottamusmieskoulutus

Työn tulevaisuus -seminaari

Seminaari järjestetään vuosittain luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille. Seminaarin tarkoitus on antaa työkaluja parempaan jaksamiseen ja työyhteisön hyvinvointiin.

Huom. sähköpostitse tulleessa markkinointikirjeessä ilmoitettu päivämäärä 29.9. on virheellinen. Oikea päivämäärä on 28.9.

Ohjelma löytyy tämän linkin takaa.

Koulutustapahtuma toteutetaan etäkoulutuksena verkossa.

Koulutus on yhteinen STTK:n jäsenliittojen henkilöstön edustajille. STTK vastaa ohjelmasta.

• ​​

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Koulutus on hyväksytty palkalliseksi myös kunta-alan työsuojeluhenkilöstölle.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Seminaari on maksuton verkkotapahtuma Jytyn henkilöstöedsutajille.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.