STTK / Jyty Työn tulevaisuus - seminaari

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 6.9.2022
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus; Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus

Työn tulevaisuus -seminaari

Lisätietoja ja ohjelma löytyy tämän linkin takaa.

Koulutustapahtuma toteutetaan sekä lähi- että etätoteutuksena

Koulutus on yhteinen STTK:n jäsenliittojen henkilöstön edustajille. STTK vastaa ohjelmasta.

• ​​

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Kustannukset

Liitto kustantaa matkat edullisimman matkustustavan mukaan. Mikäli osallistus seuraavana päivänä alkavalle KVTES-teemakurssille, liitto kustantaa seminaarin ja teemakurssin väliin jäävän yöpymisen.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.