Ravitsemisalan ammatilliset opintopäivät (Peruttu)

14.-15.11.2020
Hämeenlinna
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 18.10.2020
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Koronaepidemian aikana  järjestämme koulutustilaisuudet turvallisesti. Hankimme riittävän suuren koulutustilan, jotta voimme huomioida turvavälit sekä pyrimme järjestämään ruokailut väljästi sekä välttäen ruokailua samanaikaisesti muiden ryhmien kanssa.

Osallistumisoikeus

Ravitsemusalan tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on  korkeampi.

Kustannukset

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi koulutusvastaavaan siitä, maksaako yhdistys kurssipaketin. Sen jälkeen jokainen ilmoittautuu itse Jässärin kautta.

Kurssipaketti kahden hengen huoneessa (sis. kaikki ruokailut) 205  €.

Kurssipaketti ilman majoitusta ja illallista  116 €.

Yhden hengen huoneen lisämaksu  44 €.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.