Nuorisotyön ammatilliset opintopäivät (muutettu webinaariksi)

13.11.2021 0:00
Teams-etäkoulutus
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 10.11.2021
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö

Koulutus on muutettu webinaariksi. Koulutus koostuu kolmesta erillisestä osasta, joihin jokaiseen ilmoittadutaan erikseen. Voit osallistua 1-3 osioon.​​

Webinaarit ovat seuraavat. Löydät tarkemmat tiedot liitteenä olevasta ohjelmasta tai kotisivuiltamme.
1.    webinaari  kello 10.00-12.00             Ammatillisuus haastavien nuorten kanssa ja ajankohtaista nuorisotyöstä. (Tämä osio on suunnattu  nuorten kanssa työskenteleville sekä nuorisotyön ammattilaisille.)

2.    webinaari  kello 13.15-14.30             Nuorten addiktiot ja peliriippuvuus Lasten ja nuorten kanssa työskentelevät
3.    webinaari kello  15.00-16.15             Vaikuttaminen vuorovaikutus- ja esiintymistilanteissa. Lasten ja nuorten kanssa työskentelevät

Osallistumisoikeus

Nuorisotyön tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet. Lisäksi webinaariin ovat tervetulleita muutkin Jytyläiset, jotka työskentelevät lasten, koululaisten ja nuorten kanssa tai ovat aiheesta muuten kiinnostuneita.

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 100 €.

Kustannukset

Koulutus on maksuton Jytyn jäsenille.

Kurssipaketin hinta 195 € sisältäen majoituksen 2-hengen huoneessa, ohjelmaan merkityt kaikki ruokailut, välitarjoilut ja ohjelman.

Yhden hengen huoneen lisämaksu on 40 €.

Kurssipaketin hinta 105 € ilman majoitusta ja iltaruokailua.

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Mikäli osanottaja joutuisi lähtemään kotoaan lauantai aamuna ennen klo 5.00 pitkän matkan tai huonojen kulkuyhteyksien vuoksi, Jyty kustantaa tällöin edellisen yön yöpymisen Helsingissä.

Alle 12-vuotiaiden lasten vanhemmat voivat hakea lastenhoitoavustusta. Lisätietoja ja ohjeet tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista  lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Tästä Jässärin kautta. Voit osallistua 1-3 eri osaan. Jokaiseen osioon ilmoittaudutaan erikseen. Ilmoittauduthan vain niihin webinaareihin, joihin tosiasiallisesti osallistut, jotta mahdolllsimman moni mahtuu mukaan.