Toimiva luottamusmies - Jytyn luottamusmiesseminaari (Peruttu)

16.-17.4.2021
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 12.2.2021
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö

Toimiva luottamusmies - Jytyn luottamusmiesseminaari
16.-17.4.2021 Scandic hotel Rosendahl, Tampere

Luottamusmiesseminaarin tavoitteena on laajentaa ja syventää luottamusmiehen toimintaedellytyksiä ja pelisääntöjä koskevia tietoja ja taitoja. Päivät antaa välineitä ja valmiuksia yhteistoiminnan edistämiseen työpaikalla. Osallistujat hahmottavat paremmin
omaa rooliaan sekä tunnistavat omia vahvuuksia ja haasteitaan luottamusmiehenä toimimisessa.
Valtakunnallinen luottamusmiesseminaari tarjoaa liiton luottamusmiehille hyvän paikan verkostoitumiseen ja vertaistukeen.

Ohjelma julkaistaan myöhemmin.
16.4  Teema: Luottmamusmiehen rooli ja toimintaympäristö
klo 10:00-17:00
yhteinen  ruokailu

17.4  Teema: Luottamusmiestyö käytännössä
klo 09:00-14:00
klo 14:00 -> Lounas ja päätös

Huom! Seuraamme koronavirusepidemia tilannetta ja mikäli kokoontumisrajoitukset estävät ison seminaarin järjestämisen se järjestetään 16.4 yksipäiväisenä webinaarina.

Osallistumisoikeus

Seminaari on suunnattu Jytyn pääluottamusmiehille, luottamusmihille ja heidän varaedustajille. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Kustannukset

Liitto maksaa luottamusmiesten palkalliseen koulutuksen oikeutettujen kurssipaketin ja matkat. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa.

Yhden hengen huoneen lisämaksun osallistuja maksaa suoraan hotelliin.

Lisätietoja

Lisätietoja kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi 020 789 3727 tai etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa kehitysjohtaja Mika Periaho, puhelin 040 551 2130 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.