Varhaiskasvatuksen- ja perhetyön ammatilliset opintopäivät

12.-13.2.2022
Hämeenlinna
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 16.1.2022
Koulutuksen tyyppi: Ammatilliset opintopäivät

Kurssin sisältö​​

Opintopäiviltä striimataan yksi luento. Striimattava luento on älylaitteita käsittelevä luento.

Osallistumisoikeus

Varhaiskasvatuksen-ja perhetyön  tehtävissä toimivat Jytyn jäsenet

Mikäli tilaa on, voidaan mukaan ottaa myös ei-Jytyn jäseniä, Tällöin osallistumismaksu on 200 € korkeampi.

Kustannukset

Kurssipaketin hinta täysihoidolla  191 € (sis. kaikki ohjelman mukaiset ruokailut / välipalat, majoitus 2-hh ja ohjelma). Yhden hengen huoneen lisä on  41,50 €.

Kurssipaketti ilman majoitusta ja iltapalaa on 96  €,  (sis. kaikki ohjelman mukaiset päiväruokailut / välipalat).

Liitto maksaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan opintopäiville, ota yhteyttä yhdistyksesi kouluvastaavaan, joita hoitaa ilmoittautumisesi eteenpäin. Jyty suosittelee, että yhdistys maksaa kurssipaketin kokonaan tai omavastuuosuudella. Tällöin ilmoittautuminen yhdistyksen koulutusvastaavan kautta.

Työnantajalta kannattaa tiedustella palkallista vapaata koulutusta varten sekä osallistumista kurssikustannuksiin. Opintopäivät täyttävät sisällöltään työnantajalle tarjottavan koulutusvähennyksen kriteerit. Työnantajalla on oikeus hakea koulutuksesta koulutusvähennystä, mikäli työnantaja laskee opintopäivät työajaksi.

Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin ilmoittautuminen koulutusvastaavan kautta ei ole välttämätöntä.

Jokainen Jytyn jäsen voi hakea lastenhoitoavustusta osallistuessaan Jytyn koulutukseen. Ohjeet ja hakulomake tämän linkin takaa.

Lisätietoja

Lisätietoja kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisesta antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.