LM-teemawebinaari, henkilöstöpolitiikka

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus; Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus

Sisältö

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Kurssi on palkallista myös kunta-alan työsuojeluvaltuutetuille ja työsuojelutoimikunnan jäsenille (sekä heidän varaedustajilleen). Lisäksi myös työsuojeluasiamiehille.

Lisätietoja puolen päivän webinaarien palkallisuudesta kunta-alalla tämän linkin takaa.

Kustannukset

Ei kustannuksia, maksuton kohderyhmälle.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisista  lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Kurssikutsu lähetetään noin kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua. Tämänkin jälkeen voi vielä ilmoittautua, mikäli kurssilla on tilaa. Ilmoittautumislinkki sulkeutuu noin kolme päivää ennen koulutuksen alkua

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.

Mikäli et onnistu tekemään sähköistä kurssi-ilmoittautumista, ota yhteyttä koulutussihteeriin.