LM-teemakurssi, työpaikan poikkeustilanteet (Muutettu webinaariksi)

11.-12.2.2021
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 8.2.2021
Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus

Kurssin sisältö​​

Koulutuksessa käsitellään pandemian kaltaisia poikkeustilanteita, tämän vaikutusta työhön, työsuhteen ehtoihin sekä etätyötä.

Koulutus on muutettu webinaariksi Teamssin välityksellä. Ohjelmaa on molempina päivinä klo 9-1210. Koulutuksen kesto 2 x 1/2 päivää. Voit osallistua yhteen tai molempiin päiviin. Molempiin päiviin tulee ilmoittautua erikseen.

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot.  Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Kurssi on palkallista myös kunta-alan työsuojeluvaltuutetuille ja työsuojelutoimikunnan jäsenille (sekä heidän varaedustajilleen). Lisäksi myös työsuojeluasiamiehille.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Aikaisemmin käydyt teemakurssit ovat nollaantuneet vuoden 2020 alusta alkaen. Saman nimisen teemakurssin (ei koske webinaareja) voi käydä yhden kerran aikavälillä 2020-2023.

Webinaariin osallistuminen ei estä osallistumista jatkossa saman nimiselle paikanpäällä tapahtuvaan koulutukseen.

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisä 42  €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisesta lisätietoja antaa koulutussihteeri Pia Kiviniemi, puhelin 020 789 3727 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi
Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Huom. Jos osallistut molempiin päiviin, ilmoittaudu molempiin erikseen. Molemmille päiville on erikseen oma ilmoittautuminen. Voit halutessasi osallistua vain yhdelle päivälle.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.