LM-teemakurssi, neuvottelutaito

Koulutuksen tyyppi: Luottamusmieskoulutus; Yhteistoiminta ja työsuojelukoulutus

Kurssin sisältö

Palautetta koulutuksesta

• "Sisältö oli asiaa ja harjoitukset konkreettisia. Erittäin hyvä koulutus".
  • "Kurssi oli hyvin suunniteltu kaikenkaikkiaan. Asiasisältö oli hyvää ja sain uutta tietoa suunnattoman paljon".
  • "Positiivinen ilmapiiri itsetekeminen, ei pelkkä kuunteleminen".

Osallistumisoikeus

Pääluottamusmiehet, luottamusmiehet ja heidän varaedustajansa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtajat. Kurssille voivat osallistua vain ne luottamusmiehet ja puheenjohtajat, jotka ovat suorittaneet luottamusmiesten perusopinnot tai vastaavat opinnot. Osallistumisoikeus palkalliseen koulutukseen saattaa hieman poiketa yksityisellä, kirkon ja AVAINTES-aloilla. Palkalliseksi hyväksytyt koulutukset löydät sivun oikeasta laidasta kohdasta "Henkilöstön edustajan koulutus".

Koulutus on hyväksytty palkalliseksi myös kunta-alan työsuojeluhenkilöstölle.

Huomaa, että sairauslomalla, vuorotteluvapaalla tai muulla palkallisella tai palkattomalla vapaalla oleva ei voi osallistua  palkalliselle kurssille koulutukseen.

Aikaisemmin käydyt teemakurssit ovat nollaantuneet vuoden 2021 alusta alkaen. Saman nimisen teemakurssin voi käydä yhden kerran aikavälillä 2021-2024

Kustannukset

Liitto maksaa muiden palkalliseen koulutuksen oikeutettujen paitsi puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat. Puheenjohtajan kurssipaketin ja matkat maksaa yhdistys. Matkat maksetaan  Jytyn matkustusohjesäännön mukaan. Poikkeavista matkustustavoista on etukäteen sovittava kurssisihteerin kanssa. Mikäli kaksi teemakurssia on peräkkäin ja osallistuu molemmille kursseille, liitto kustantaa kurssien väliin jäävän yöpymisen.

Yhden hengen huoneen lisämaksu 40,50 €.

Lisätietoja

Kurssin käytännön järjestelyistä ja ilmoittautumisesta lisätietoja antaa koulutussihteeri Päivi Närhi, puhelin 020 789 3748 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ohjelmasta lisätietoja antaa koulutusasiantuntija Tomi Engström, puhelin 020 789 3726 tai sähköposti etunimi.sukunimi@jytyliitto.fi

Ilmoittautumiset

Ilmoittautuminen tapahtuu Jässärin kautta.

Lisätietoja Jytyn sähköisistä asiointipalveluista ja kirjautumisohjeet löydät tämän linkin takaa.